Natta allesammen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Stakkars litenMasse god bedring ♡
Heldigvis fått medisin nå.Stakkar liten. Ikke rart han ikke blir frisk av seg selv da. God bedring
Ja, er netflix vi ser de på. Men vet ikke om jeg har sett filmene. Kanskje vi må gjøre det når hun kommer hjem på søndag.My little pony er koselig da [emoji7]
Sett my little pony - equstria girls? De er også kjekke [emoji14] Men kan gjerne være litt småskumle enkelte plasser da. Mi på 6.5 år elsker de. Og jeg kan vel like godt de sangene også. Netflix de da. Er 4 filmer [emoji14]
Jeg og ville kjøre ned, men med elbil, en liten som og hater å kjøre bil, og eldste som blir bilsyk sa mannen neiVi skal kjøre ja. Minsta hater bil. Så kan bli utfordrendemen jeg og ungene flyr hjem igjen da. Så får mannen road trip hjem alene
![]()
Ikke verre enn å prøve. De er kjempekoselige [emoji7] Fengende sanger ja [emoji23][emoji23]Ja, er netflix vi ser de på. Men vet ikke om jeg har sett filmene. Kanskje vi må gjøre det når hun kommer hjem på søndag.
Jeg går ofte å synger "få dem bort, få dem bort, sende dem vekk, og få det gjort " [emoji14] Som jeg da har hørt en del ganger i bakgrunnen når hun sitter og ser på det.
Ikke jeg heller. Før jeg reiste til østlandet [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Nei den var ny for meg også. Høres fryktelig ubehagelig ut![]()
Har dere bestemt sommeren da? Blir det noen ferieplaner?
Vet jo st noen av dere har bestilt syden tur
Hahaha. Ja en mellom ting mellom alt for mye og alt for lite er perfekt. For liker ikke når jeg ikke alt gangsperr i det hele tatt, for da føler jeg at jeg ikke trente bra nok. Aldri fornøydHahaha
Det har jeg også lyst til. Kanskje?Vi skal jo til dyreparken i år. Fader som jeg gleder meg
Hunderfossen er kos. Vært der to år på rad nå (for det er passe dagstur fra svigers)Ikke bestemt her.
Vi snakker om hunderfossen igjen. Var en suksess i fjor. Kongeparken blir det hvertfall. Og vi snakker smålig om danmark. Men ikke bestemt oss enda da
Blir hytta herHar dere bestemt sommeren da? Blir det noen ferieplaner?
Vet jo st noen av dere har bestilt syden tur
Min er også for stor , vil ha mer fart hanTror barna begynner bli for store her. De brydde seg ikke så mye lengre når vi var der. [emoji87] Men er jo så koselig også der. Eneste var at tømmerrenna var stengt den dagen [emoji23] Vi er alltid så heldige vi
Kjedelig park for unger som liker litt fartHunderfossen har ikke jeg vert i siden jeg var bitteliten. Hvor ligger det egentlig?
Så kjipt.Han hadde en CRP på 81 og mest sannsynlig infeksjon i lungene![]()
Uff daHan hadde en CRP på 81 og mest sannsynlig infeksjon i lungene![]()
Min ønsker deg trommer...Crap ! Mannen kjøpte trommesett for noen år siden. Så unga kunne spille på. Greit det. Han satte det bort på ett annet hus. I kveld kom vennene hans med det tilbake. De skulle flytte noe greier.
Blir gøy når barna ser det i morgen ja [emoji86][emoji86][emoji86][emoji86][emoji90] Liggee midt i stua nå liksom
Hjalp veldig fort herHeldigvis fått medisin nå.
Håper den hjelper fort