I noen få timer. Så kommer svien på øynene, og jeg begynner å drømme om senga igjen. Skylder på tr her også jeg[emoji12]
Tr kan få skylda for det meste![emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I noen få timer. Så kommer svien på øynene, og jeg begynner å drømme om senga igjen. Skylder på tr her også jeg[emoji12]
Skal du ha vekkerklokka på da? [emoji23][emoji23][emoji23] Finne søte bilder og historier.Ja hun skal få igjen når hun blir stor. Masse gøye historier å fortelle når hun kommer hjem med kjæreste og sånn. Gleder meg
Og gleder meg veldig til hun begynner å sove lenge! Da skal jeg komme hoppende inn, og gjerne oppi sengen hennes kl 6 om morgen![]()
Mette er vi blitt. Uno har vi spilt samla. Og nå er lekser også unnagjortAvslapping på sofaen
Jeg er dårlig taper og enda verre vinner. Innrømmer det. Er blitt litt bedre altså [emoji23][emoji40]Haha, de er jo bare søte![emoji23]
Det hørtes jo spennende ut gitt [emoji14]Skal henge i en hall
Spiller til vi er dritalei [emoji38]Koselig dere har det![emoji7]
Det tror jeg på ! Krysser fingre nå da![]()
Da var begge kidsa i seng. Spent på hvor lenge de sover før hostingen begynner Håper det er lenge nok til at jeg får slengt meg på sofaen. Blir sliten av å gå hjemme med sykt baby![]()
Streptokokker i lungene
Nei var det da. Har så mye på opptak at det er vanskelig å velge. Så tror jeg går for greys, for det har jeg bare 2 episoder av![]()
Grunneiger vil ta lekeplass området vårt, PG gi oss et mye dårligere område.
Han vil selge lekeplassen som tomt[emoji35]
Ååh det var flotte sett [emoji7] Heldige små [emoji8]
Tenkte det plaga deg så veldig vettu [emoji8]
Gjett om jeg skal ha vekkerklokke på! Skal vekke henne, få henne opp og gå å legge meg igjenSkal du ha vekkerklokka på da? [emoji23][emoji23][emoji23] Finne søte bilder og historier.
Dattera går på do og du sitter igjen med kjæresten.
Frem med albumet!
"Og her er lillejenta med hår i alle veier og nettbrettet gjemt under pysjamasen. Man kan se den er slått på for den lyyyyser på lang vei under der. Ser du klokka i bakgrunnen? Ja. Klokka er 0200. Om natta! Ser du hva du går til???"
Kan du ikke det da? Niesa mi og mi har mye likt [emoji38]Har egentlig veldig lyst på det til jenta, til mi jente. Så myke klær fra hm har jeg aldri opplevd
Tvillingene jeg er tante til har bursdag på lørdag. Her er fangsten:
![]()
Til gutten
![]()
Til jenta
Viktig å passe på informasjonen når alle!Haha, ja hadde nok ikke fått sove i natt tror jeg[emoji23]
He he er det daDet hørtes jo spennende ut gitt [emoji14]
En mann og en unge lagt seg. Mannen snorker allerede. Så minsta leker vel i senga da. *ignorerer*
Eldste kommer hjem om en time fra svømminga.
Det er torsdag folkens. En dag i fra helg! Gleder meg allerede til helg [emoji7][emoji7] Bare slappe av som en familie. Ingen mann som har vakt med brøyting denne helga [emoji1]
Nope enigAuuu. Det hørtes ikke noe godt ut nei