♫ Skravletråd Mars ♫

Ja hun skal få igjen når hun blir stor. Masse gøye historier å fortelle når hun kommer hjem med kjæreste og sånn. Gleder meg:p

Og gleder meg veldig til hun begynner å sove lenge! Da skal jeg komme hoppende inn, og gjerne oppi sengen hennes kl 6 om morgen :p
Skal du ha vekkerklokka på da? [emoji23][emoji23][emoji23] Finne søte bilder og historier.

Dattera går på do og du sitter igjen med kjæresten.
Frem med albumet!
"Og her er lillejenta med hår i alle veier og nettbrettet gjemt under pysjamasen. Man kan se den er slått på for den lyyyyser på lang vei under der. Ser du klokka i bakgrunnen? Ja. Klokka er 0200. Om natta! Ser du hva du går til???"

Skal du ha vekkerklokka på da? [emoji23][emoji23][emoji23] Finne søte bilder og historier.

Dattera går på do og du sitter igjen med kjæresten.
Frem med albumet!
"Og her er lillejenta med hår i alle veier og nettbrettet gjemt under pysjamasen. Man kan se den er slått på for den lyyyyser på lang vei under der. Ser du klokka i bakgrunnen? Ja. Klokka er 0200. Om natta! Ser du hva du går til???"
Gjett om jeg skal ha vekkerklokke på! Skal vekke henne, få henne opp og gå å legge meg igjen :p

Hahahahaha. Åh akkurat sånn skal jeg gjøre det!

Ser for meg største når hun er i 20 årene, flytter sammen med en, og sniker seg opp for å se på nettbrettet. Og lurer bamser med seg i pysjamasen sånn at hun kan leke litt med de når han er sovnet.

En mann og en unge lagt seg. Mannen snorker allerede. Så minsta leker vel i senga da. *ignorerer*

Eldste kommer hjem om en time fra svømminga.

Det er torsdag folkens. En dag i fra helg! Gleder meg allerede til helg [emoji7][emoji7] Bare slappe av som en familie. Ingen mann som har vakt med brøyting denne helga [emoji1]

Nei nå er det ikke lenge til helg.
Vi også skal ha skikkelig kose helg.

Bursdag på lørdag= trenger ikke lage mat[emoji23]
Slalåm med mannen på søndag=trenger ikke lage mat[emoji16][emoji16][emoji16]

Vi har faktisk klart å skaffe barnevakt til at vi får tatt oss en tur på ski alene[emoji175]

Back
Topp