>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Sånn ca. Men tror klokka var siste gang 0530 altså [emoji23] Ca. Men en gøy kveld da3 timer siden står det hos meg. Holdt du ut til klokken 6[emoji33][emoji33]?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn ca. Men tror klokka var siste gang 0530 altså [emoji23] Ca. Men en gøy kveld da3 timer siden står det hos meg. Holdt du ut til klokken 6[emoji33][emoji33]?
Mannen vil bare fikse vasken på badet (om det går. Ellers må vi ha rørlegger og da burde vi fikse skikkelig og da burde vi tatt hele badet. Som er fra 1979 og trenger det og nå er altså sluket lekk og han prøver å fikse men delene passet ikke for det er korte rør (vasken er utrolig lavt plassert. Første eier var ei veldig kort dame. Og reelt var vasken passer høy for eldstemann da vi flyttet inn, han var nesten 4 og trengte ikke noe å stå på....) og gamle greier og æ og blæ. Vi har planer om å pusse opp badet. Men kanskje ikke akkurat denne uka liksom.Noe annet hadde jeg nok funnet på ja
De er jo helt utrolige de unga !Ble sittende å se finale i Masterchef Junior.
Sitter og måper og er mektig imponert..
Jeg også for nå har jeg holdt på lengeJammen det er jo brada satser vi på at hosten forsvinner snart også
![]()
Ja det syntes jeg også, har du fått sjekket hosten eller?Jeg også for nå har jeg holdt på lenge
Nei legen er der aldri når jeg kan tydeligvisJa det syntes jeg også, har du fått sjekket hosten eller?
Såpass ja, men den hadde vel kanskje hatt godt av en sjekk om den ikke forsvant snart...Nei legen er der aldri når jeg kan tydeligvis
Vel det det sa også shippern i dag. Han skal hjem på tirsdag til Bergen [emoji12]Kanskje den er på vei til Bergen???
Haha. Hver er det jeg prøver å lure[emoji23][emoji23]
Hva slags vakt har du i morra?
Ja var det, ikke så ofte jeg ser de selv om det bare bor ca 2 timer unna.
Barnevakten var vist blitt syk denne gangen også [emoji14]
Sa du sist å
Da ble jrg borte en stund
En gang i tiden satt eieren av denne på toppen og sa voff-voff.
Noen ganger går tiden veldig fort
![]()
Og den ble ikke noe bedre. Mannen får ikke velge film neste gsng[emoji13]
Ser ut til å vare lenge i årSåpass ja, men den hadde vel kanskje hatt godt av en sjekk om den ikke forsvant snart...
Wæææ. Takkhar ikke fått det til før jeg[emoji85]
Selvsagt ikkeKan jeg ikke huske[emoji12]
Er det en grei vakt eller? Tja er nesten 1 år til neste årsmøte, men da får jeg nok prøve på en barnevakt til noe festlig noe en dag HeheJobber 12-21 idag[emoji4]
Så kjipt med syk barnevakt....[emoji20] håper sjansen byr seg igjen!
Aha, her har vi bare hatt sånn kortvarig greier som kom som kastet på og forsvant etter en knapp uke...Ser ut til å vare lenge i år
Flere på jobben som har holdt på øenge også
Som sjefen sa, nesten godt å høre vi rr flere
Alle på jobben av voksne har hatt det minst 4 ukerAha, her har vi bare hatt sånn kortvarig greier som kom som kastet på og forsvant etter en knapp uke...
Det er kjedelig, glad vi ikke har slike ting som går hos oss...Alle på jobben av voksne har hatt det minst 4 uker
Da gar du sikkert tatt med litt ekstra