Ille når jeg kunne sovet to t tilIkke så ille det daplaner for dagen?
Nei ble en rolig helg her for kb har så stygg hoste så da måttr planene endres
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ille når jeg kunne sovet to t tilIkke så ille det daplaner for dagen?
Hehe, nei. Han sovnet til slutt, også kom 4 åringen og vekket oss før 7 idag. HerligHuffsann. Skal ikke være enkelt[emoji23]
Ja. Tenker egentlig det.Jeg hadde ikke gjort det.
Så sant ingen av dere er syke, kan en ikke holde seg hjemme hver gang noen en kjenner/har vert med er blitt syk.
Var veldig diggAhh smart![]()
Her startet det da de var 4Her begynte de med slike bursdager nå det begynte på skolen
De er så flinkeBle sittende å se finale i Masterchef Junior.
Sitter og måper og er mektig imponert..
Jeg har ikke mye bakeerfaring og syns det er veldig lett.
Er to typer jeg lager Peshawari Nan og vanlig Nan, er Peshawari Nan jeg skal lage i dag
Har lagt ut oppskriftene her:
http://musemorsinlilleverden.blogg.no/1477822357_peshawari_nan.html
http://musemorsinlilleverden.blogg.no/1484998825_nanbrd.html
Var på leos vi hadde detOi, det var ikke verst for så mange.
Du får ikke det samme på leos lekeland for den prisen..
Det er sant, men tenkte utfra de dagene du våkner myyye tidligereIlle når jeg kunne sovet to t til
Nei ble en rolig helg her for kb har så stygg hoste så da måttr planene endres
Jeg hadde nok vært hjemmeJa. Tenker egentlig det.
Men vi har ingen planer. Bare rydde hus.
Erfaring tilsier at det da kommer unger på døra om ikke så lenge.
Var på leos vi hadde det
Betalte litt over 2000 for 10
Bare veldig stygg hosteDet er sant, men tenkte utfra de dagene du våkner myyye tidligereuff da, ikke noe særlig med hoste.. er det bare hosten eller har han blitt syk?
Da gar du sikkert tatt med litt ekstraÅh? Mener jeg betalte 2500kr for 7 stk. Oh det var for 2 år siden.
Stygg hoste er ikke akkurat noe særlig det heller.. håper han blir fort bra igjenBare veldig stygg hoste
Ja. Den tanken har slått meg.Jeg hadde nok vært hjemme
Kjipt om de kaster opp i bassenget øiksom
Hoster fortsatt men ellers fin formStygg hoste er ikke akkurat noe særlig det heller.. håper han blir fort bra igjenHvordan er formen din nå da? Har du blitt bra igjen eller hangler du fortsatt slik som i vinterferien?
Hoster fortsatt men ellers fin formStygg hoste er ikke akkurat noe særlig det heller.. håper han blir fort bra igjenHvordan er formen din nå da? Har du blitt bra igjen eller hangler du fortsatt slik som i vinterferien?
Noe annet hadde jeg nok funnet på jaJa. Den tanken har slått meg.
Men liksom. Noe annet. Noe. Ut av huset. Å være hjemme medfører bare at det renner inn unger her i løpet av en time. Ikke helt utenkelig dersom det ble med den ene gangen, inkl den kompisen. Som jeg har vanskelig for å sende i retur, egentlig.
(ofte kommer han uten at mor/far er hjemme. Eller våken da, faren jobber en del nattevakt. Eldre søsken som skal holde øye med har lav terskel for å gi hjemmetider mor slett ikke egentlig visste om, eller sånnsett vet hvor ungen er når hun kommer hjem...)
Også er de jo knallende friske alle tre. God matlyst, god form.
Jammen det er jo braHoster fortsatt men ellers fin form
Ja. Ble visst litt sent [emoji14] Men god morgen [emoji23]Noen legger seg og andre står opp [emoji23][emoji23]