♫ Skravletråd Mars ♫

Jeg hadde ikke gjort det.
Så sant ingen av dere er syke, kan en ikke holde seg hjemme hver gang noen en kjenner/har vert med er blitt syk.
Ja. Tenker egentlig det.

Men vi har ingen planer. Bare rydde hus.

Erfaring tilsier at det da kommer unger på døra om ikke så lenge.

Ille når jeg kunne sovet to t til
Nei ble en rolig helg her for kb har så stygg hoste så da måttr planene endres
Det er sant, men tenkte utfra de dagene du våkner myyye tidligere :) uff da, ikke noe særlig med hoste.. er det bare hosten eller har han blitt syk?

Bare veldig stygg hoste
Stygg hoste er ikke akkurat noe særlig det heller.. håper han blir fort bra igjen :) Hvordan er formen din nå da? Har du blitt bra igjen eller hangler du fortsatt slik som i vinterferien?

Jeg hadde nok vært hjemme
Kjipt om de kaster opp i bassenget øiksom
Ja. Den tanken har slått meg.

Men liksom. Noe annet. Noe. Ut av huset. Å være hjemme medfører bare at det renner inn unger her i løpet av en time. Ikke helt utenkelig dersom det ble med den ene gangen, inkl den kompisen. Som jeg har vanskelig for å sende i retur, egentlig.

(ofte kommer han uten at mor/far er hjemme. Eller våken da, faren jobber en del nattevakt. Eldre søsken som skal holde øye med har lav terskel for å gi hjemmetider mor slett ikke egentlig visste om, eller sånnsett vet hvor ungen er når hun kommer hjem...)

Også er de jo knallende friske alle tre. God matlyst, god form.

Ja. Den tanken har slått meg.

Men liksom. Noe annet. Noe. Ut av huset. Å være hjemme medfører bare at det renner inn unger her i løpet av en time. Ikke helt utenkelig dersom det ble med den ene gangen, inkl den kompisen. Som jeg har vanskelig for å sende i retur, egentlig.

(ofte kommer han uten at mor/far er hjemme. Eller våken da, faren jobber en del nattevakt. Eldre søsken som skal holde øye med har lav terskel for å gi hjemmetider mor slett ikke egentlig visste om, eller sånnsett vet hvor ungen er når hun kommer hjem...)

Også er de jo knallende friske alle tre. God matlyst, god form.
Noe annet hadde jeg nok funnet på ja

Back
Topp