♫ Skravletråd Mars ♫

Han sa bare at den brått ikke virket mer.
Når jeg åpnet den fant jeg fukt, sa jeg ikke var sur, ville bare vite hva som hadde skjedd, men han viste fremdeles ikke.
Det er min gamle telefon, og den har vært syk før.
Nå ligger den inni en bleie og vi håper på at det fungerer som paracett...

God bedring til telefonen[emoji4]

Sitter med snuppa sovende på fanget. Jeg ammet. Hun sovnet. Hunden ville ned (der har hun vann) så jeg bar baby mens jeg åpna porten og gikk ned og sjekka at der var vann. Hun så på meg og slapp puppen og la seg tilrette så jeg bare satse meg tilbakelent på sofaen og her sitter jeg... Deilig med baby som sover på magen min, det er lenge siden. Lagt den store deilige jakka jeg har på meg over henne så hun sover behagelig her.

At jeg skulle luftet hunden, egentlig gå tur, kanskje besøke mamma og hente en avlegger, gå innom Plantasjen og sikle på hagemøbler og tilfeldigvis få med meg noen frø og kanskje stiklinger og... Ja...

Det kan vente.

Sikle på hagemøbler klarer jeg fint gjøre her...

44de86b40d1739a4fbc0ab95160cfd88.jpg

En mer logisk tilnærming er muligens
bf9acdf7267df694c866f9025d32f856.jpg

Vi har nemlig seks stoler
Og en ramme som ser ut som et bord, bare at det er et stort hull. For dem som ikke husker. Inntil jul var det glassplate på det bordet. Så var det storm julaften. Så måtte pappa bytte tak på bilen og lakkere om alt utenom...var det panseret eller bakluka? En del som slapp.

Sitter med snuppa sovende på fanget. Jeg ammet. Hun sovnet. Hunden ville ned (der har hun vann) så jeg bar baby mens jeg åpna porten og gikk ned og sjekka at der var vann. Hun så på meg og slapp puppen og la seg tilrette så jeg bare satse meg tilbakelent på sofaen og her sitter jeg... Deilig med baby som sover på magen min, det er lenge siden. Lagt den store deilige jakka jeg har på meg over henne så hun sover behagelig her.

At jeg skulle luftet hunden, egentlig gå tur, kanskje besøke mamma og hente en avlegger, gå innom Plantasjen og sikle på hagemøbler og tilfeldigvis få med meg noen frø og kanskje stiklinger og... Ja...

Det kan vente.

Sikle på hagemøbler klarer jeg fint gjøre her...

.

Jeg hadde også tenkt meg avgårde på plantasjen i dag, er kveldstilbud og nattåpent osv., men tror det blir på kveldinga på meg, skal jeg rekke det med all bakinga. Nå har jeg helt glemt hva jeg skulle ha der...? Den sittegruppa kikket vi også på for par år siden, den er det gode tilbud på innimellom, så hvis det ikke haster for dere å kjøpe den snart, så hadde jeg ville ha avventet litt. Vært faktisk helt ned i halvpris hvertfall mener jeg, på forsommeren. :) Dere får sitte og kose dere som best, ingenting som haster mer. ;)

Jeg hadde også tenkt meg avgårde på plantasjen i dag, er kveldstilbud og nattåpent osv., men tror det blir på kveldinga på meg, skal jeg rekke det med all bakinga. Nå har jeg helt glemt hva jeg skulle ha der...? Den sittegruppa kikket vi også på for par år siden, den er det gode tilbud på innimellom, så hvis det ikke haster for dere å kjøpe den snart, så hadde jeg ville ha avventet litt. Vært faktisk helt ned i halvpris hvertfall mener jeg, på forsommeren. :) Dere får sitte og kose dere som best, ingenting som haster mer. ;)
Ser somregel ikke den der på tilbud. Men det haster ikke.
Vet ikke om vi skal ha den engang.

Og i dag blir det ikke.

Mannen skal holde årsmøte i idrettslaget fra 18. Jeg skal legge tre barn

Og lillemor sover enda.

Så deilig. Innedubb. Kos.

Ute snør det våte filler og jeg hadde ikke noe lyst å gå tur. Kanskje kjøre en tur til mamma, og kanskje innom Plantasjen, men ikke kjøpe hagemøbler

Ser somregel ikke den der på tilbud. Men det haster ikke.
Vet ikke om vi skal ha den engang.

Og i dag blir det ikke.

Mannen skal holde årsmøte i idrettslaget fra 18. Jeg skal legge tre barn

Vi har to plantasjer å velge i mellom, og de er faktisk priset forskjellig innimellom på en del varer. Kjøpte for par år siden en stor plantekasse. Kostet 799,- den ene plassen, mens på den andre kostet det 299,- Og sånn var det med den gruppa også, 8999,- på den ene, 5999,- på den andre.

Vi har to plantasjer å velge i mellom, og de er faktisk priset forskjellig innimellom på en del varer. Kjøpte for par år siden en stor plantekasse. Kostet 799,- den ene plassen, mens på den andre kostet det 299,- Og sånn var det med den gruppa også, 8999,- på den ene, 5999,- på den andre.
Vi har bare en da. Jeg har tittet på den et par år og den er ofte ikke med i tilbudene de har

Men jeg har ikke fulgt veldig med. For vi hadde jo møbler. Det har vi enda. Men bordet her ikke bordplate. Det er igrunnen en fordel å ha

Men sofa og skikkelig spisebord er ikke vanlig. Ofte har sofa et lite bord, gjerne lavt. Jeg vil, skal, skal ha et skikkelig spisebord. Men en sofa hadde vært litt deilig.

Har ikke skravlet så mye de siste dagene men dere skal vite at jeg har hatt dårlig samvittighet for det. Det er ene og alene litt rart, men finner litt trygghet I at dere alltid er her:) har et litt følelsesladd "cheesy" øyeblikk nå men hold ut med meg!Jeg setter så sykt stor pris på forumet og alle dere som er her. Dere har gjort hverdagen, Med alle dens usikkerheter lett å skjule i skravling når jeg måtte ønske. Til alle sammen, takk! Love you bitches!

Off to THAILAND WOHOO

Vi setter veldig pris på deg også![emoji173] alltid blid og et godt svar på lur!
Nyt velfortjent ferie med familien din![emoji7] vi er her når du kommer tilbake også!

Back
Topp