♫ Skravletråd Mars ♫

Veldig stille[emoji849] hva gjør alle??
Filleparty til mamma. Alle ringte å avlyste. Så ble krise. Slengte meg i bilen. Så nå har jeg bestilt nye gode filler å vaske med. Norwex sine [emoji28]

Pysjen på. Pepsi max i glasset og superoppusserne på opptak. Må bare se den før jeg legger meg :)

Pakket og klar for Thailand. Flyet går 13:00 imrg. Klar for ferie bare oss 3! *lykke*

God natt alle sammen!

Har ikke skravlet så mye de siste dagene men dere skal vite at jeg har hatt dårlig samvittighet for det. Det er ene og alene litt rart, men finner litt trygghet I at dere alltid er her:) har et litt følelsesladd "cheesy" øyeblikk nå men hold ut med meg!Jeg setter så sykt stor pris på forumet og alle dere som er her. Dere har gjort hverdagen, Med alle dens usikkerheter lett å skjule i skravling når jeg måtte ønske. Til alle sammen, takk! Love you bitches!

Off to THAILAND WOHOO

Har ikke skravlet så mye de siste dagene men dere skal vite at jeg har hatt dårlig samvittighet for det. Det er ene og alene litt rart, men finner litt trygghet I at dere alltid er her:) har et litt følelsesladd "cheesy" øyeblikk nå men holdt ut med meg!Jeg setter så sykt stor pris på forumet og alle dere som er her. Dere har gjort hverdagen, Med alle dens usikkerheter lett å skjule i skravling når jeg måtte ønske. Til alle sammen, takk! Love you bitches!

Off to THAILAND WOHOO
Ikke ha dårlig samvittighet for det da [emoji8] Av og til er det slik. Og man må få pleie en selv uten å tenke på oss på nettet da [emoji8]

Vi er her uansett [emoji178]

Ikke ha dårlig samvittighet for det da [emoji8] Av og til er det slik. Og man må få pleie en selv uten å tenke på oss på nettet da [emoji8]

Vi er her uansett [emoji178]

Deilig å høre. Dere er her uansett det vet jeg. Deilig følelse :)

Back
Topp