>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Filleparty til mamma. Alle ringte å avlyste. Så ble krise. Slengte meg i bilen. Så nå har jeg bestilt nye gode filler å vaske med. Norwex sine [emoji28]Veldig stille[emoji849] hva gjør alle??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Filleparty til mamma. Alle ringte å avlyste. Så ble krise. Slengte meg i bilen. Så nå har jeg bestilt nye gode filler å vaske med. Norwex sine [emoji28]Veldig stille[emoji849] hva gjør alle??
JadaOg dere rakk selskapet?
Koselig. Falt ut av supernatural jeg. Burde begynne helt på nytt kjenner jeg... [emoji85]Hjemme fra middag
Nå er det under pleddet og Supernatural på gang
Håper alle har hatt en fin dag
[emoji23]Var kjempe godtmen nå er jeg sulten igjen[emoji85]
Jeg kom jo akkurat hjem jo [emoji28][emoji33][emoji23]Måtte bare innom en siste gang å oppdatere[emoji23] nå skal jeg sove....lover[emoji12]
Måtte bare innom en siste gang å oppdatere[emoji23] nå skal jeg sove....lover[emoji12]
Pakket og klar for Thailand. Flyet går 13:00 imrg. Klar for ferie bare oss 3! *lykke*
Åå så kjekt da! Kose dere masse ! *sjalu*Pakket og klar for Thailand. Flyet går 13:00 imrg. Klar for ferie bare oss 3! *lykke*
God natt [emoji1]God natt alle sammen!
Åå så kjekt da! Kose dere masse ! *sjalu*
Skal dere være der lenge?
Ikke ha dårlig samvittighet for det da [emoji8] Av og til er det slik. Og man må få pleie en selv uten å tenke på oss på nettet da [emoji8]Har ikke skravlet så mye de siste dagene men dere skal vite at jeg har hatt dårlig samvittighet for det. Det er ene og alene litt rart, men finner litt trygghet I at dere alltid er herhar et litt følelsesladd "cheesy" øyeblikk nå men holdt ut med meg!Jeg setter så sykt stor pris på forumet og alle dere som er her. Dere har gjort hverdagen, Med alle dens usikkerheter lett å skjule i skravling når jeg måtte ønske. Til alle sammen, takk! Love you bitches!
Off to THAILAND WOHOO
Åh så herlig [emoji7] 15 hele dager. Er passelig tid det15 dager![]()
Ikke ha dårlig samvittighet for det da [emoji8] Av og til er det slik. Og man må få pleie en selv uten å tenke på oss på nettet da [emoji8]
Vi er her uansett [emoji178]
Åh så herlig [emoji7] 15 hele dager. Er passelig tid det![]()
Kjempe [emoji178]Deilig å høre. Dere er her uansett det vet jeg. Deilig følelse![]()