♫ Skravletråd Mars ♫

Superoppusserne på opptak. Barn i seng. Pepsi max i glasset. Sofaen ryddig og fin. Meg i tepper og masse puter.
Da er det bare å trykke play [emoji7]

La sjalusien over at folk som har råd til 12 millioners hus får gratis oppussing komme [emoji23][emoji23]
Herlig [emoji173]️
Aldri hørt om programmet før, jeg [emoji85]

Jepp. Spesielt enkelte av dem.. Noen tåler ikke nye folk i det hele.. :o
Uff nei. [emoji87] Får håpe det går bra. Enkelte er jo veldig glad i nye folk også. Jeg har en av hver selv her i hus [emoji39]

Uff nei. [emoji87] Får håpe det går bra. Enkelte er jo veldig glad i nye folk også. Jeg har en av hver selv her i hus [emoji39]
Ja, niesene mine på andre kanten av landet er heldigvis ikke så sjenerte [emoji14]

Da har de nok vaskerutiner også ;)
Det har de helt sikkert. Det er jo ikke som om 2-3 åringer går på potte helt uten hjelp til å kle av og på, tørke etc så de voksne er involvert og vasket potta.

.. På dyre hus?
De tar jo helst de i Oslo området tror jeg og husprisen der er vel en del dyrere.

Husene i seg selv er jo greie, men planløsningene er som regel helt på trynet. Så arkitekten lager jo helt nye planløsninger med økt livskvalitet. Kan jo være de har kjøpt de en gang i tiden når de ikke var så dyre da [emoji14]

Det vet jeg ikke gitt.

Men kunne tenkt meg de kom til vestlandet og tok mitt jeg [emoji23]

De tar jo helst de i Oslo området tror jeg og husprisen der er vel en del dyrere.

Husene i seg selv er jo greie, men planløsningene er som regel helt på trynet. Så arkitekten lager jo helt nye planløsninger med økt livskvalitet. Kan jo være de har kjøpt de en gang i tiden når de ikke var så dyre da [emoji14]

Det vet jeg ikke gitt.

Men kunne tenkt meg de kom til vestlandet og tok mitt jeg [emoji23]
De kan komme hit og fikse hele bygda. Mye som skal fikses! [emoji23] Mange falleferdige hus. Kunne fikse maaasseemasse.

De kan komme hit og fikse hele bygda. Mye som skal fikses! [emoji23] Mange falleferdige hus. Kunne fikse maaasseemasse.
Haha ja ikke sant? [emoji87] Menmen. Arkitekten har kontor i Oslo. Så tror nok alt skjer der. Men skal følge med når tiden nærmer seg for nye søknader [emoji23] I tilfelle gitt. Er ikke som sinnasnekkern som kjefter og leker parterapeut liksom [emoji14] Her er de huseierne såvidt med [emoji14]

Haha ja ikke sant? [emoji87] Menmen. Arkitekten har kontor i Oslo. Så tror nok alt skjer der. Men skal følge med når tiden nærmer seg for nye søknader [emoji23] I tilfelle gitt. Er ikke som sinnasnekkern som kjefter og leker parterapeut liksom [emoji14] Her er de huseierne såvidt med [emoji14]

Lov å prøve!
Synes sinnasnekkeren kjefter veeeldig lite jeg. Mest... Konstruktiv kjefting [emoji28]
Men sikkert kjekt uten huseierene også. Blir ofte litt mye parterapi og drit [emoji14]

Lov å prøve!
Synes sinnasnekkeren kjefter veeeldig lite jeg. Mest... Konstruktiv kjefting [emoji28]
Men sikkert kjekt uten huseierene også. Blir ofte litt mye parterapi og drit [emoji14]
Joda [emoji14] Han er ikke så ille. Liker bedre svenske sinnasnekkern jeg da [emoji23] Han er sinna han haha

Men ville aldri blottlagt meg på sinnasnekkern med å fortelle om problemer vi evnt hadde og slikt nei.

Heller superoppusserne som reiser bort og får kun se glimt av hva som er gjort. Kommer så tilbake til nytt hus [emoji14]

Back
Topp