Du får se daDet syns jeg også, håper virkelig det blir mindre i april.
Har ingen andre planlagte turer før i mai, men det kan fort bli flere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får se daDet syns jeg også, håper virkelig det blir mindre i april.
Har ingen andre planlagte turer før i mai, men det kan fort bli flere
Så kjiptFerdig på trening med snuppa. Resten av kvelden skal tilbringes på sofaen. Øynene renner og nesa nyser. Forkjølet.no [emoji30]
Så gøy daDa var minsta ferdig på første svømmekurs og var så flink at hu gikk til neste nivå allerede på første dagen. Alle barna gjorde det. Så alle steg til neste nivå og dermed var de ferdig med hval kurs, og bare kaller det skilpaddekurs hellerDet var visst også fantastisk gøy [emoji7]
Får gjøre det.Du får se da
Hatt en fin helgHar vært så lenge ute av skravletråden nå.. og gudsmei som dere har skravlet! Så bra! Håper alle hadde en fin helg! Ingen blåmandag i dag håper jeg![]()
Det var lang napVåknet nettopp etter en "powernap" på sofaen som strakk seg i 3 timer! Tror jeg bare tusler rett i sengs jeg nå [emoji42]
Min gjorde det i noen ukerTydeligvis [emoji53]
Får håpe det. Hun hadde sittet på do noen ganger i dag, men ville visst ikke tisse. Er vel litt annerledes enn hjemme da, for her vil hun kun på potta. Har tenkt det er fordi hun dingler med beina om hun sitter på do, men hun sitter fint på de små doene i bhgfår håpe det løsner. Hun kan jo ikke holde seg slik hver dag.
God kveldGod kveld jenter![]()
Jeg føler hu har mye av min bror i seg. (Gjerne det er en gutteting generelt?)
Er det noe på rommet, skal det fikles med. Og om det ikke var på rommet, skal man være kleptoman og snike alt opp og enten under seng og pute... Dermed kan det ta opptil 3 timer før hu sovner. Noe som går veldig utover skoledag og aktiviteter. Nå har hu ingen verdens ting på rommet utenom senga og innholdet. Altså null å dille med. Og i dag sovna hu innen 15 min. Tror vi får bare fortsette med null ting på soverommet for hu til hu blir eldre eller noe..
TakkFunker det så kjør på sier nå jeg. Høres slitsomt ut. Ikke bare for dere, lille må jo være veldig sliten "dagen derpå" også! Lykke til vidre!
Hatt en fin helg
Du da?
Ha ha uff daKjempe. Menmen. Så var det over [emoji87] Så sier søstra mi jeg må være med hu i morgen [emoji23][emoji23]
Ha ha hva har du ikke?Å ja veldig fin helg. Mye familietreff, 70 års feiring, kos.
Gjetter på at resten av Londonturen din var fin? Latskapen gjør at jeg ikke har lest de 1000-Og noe postene jeg har fravær på. Tilgi meg. Haha...[emoji12]
Sent detTrøtt
Var hjemme kun i 30 min etter jobb før jeg dro på shopping
Kom hjem litt over 21.30
Trøtt
Var hjemme kun i 30 min etter jobb før jeg dro på shopping
Kom hjem litt over 21.30
Godt det daBare som moralsk støtteIkke sjåfør haha
![]()
Å uff daSent detIkke rart du er trøtt.
Tenker selv jeg tar ei skive før jeg legger meg. Burde vært trøttere hører jeg. Hører mannen snorker... Helt ned. Så blir vel en kjekk natt da [emoji23]
Bergana jakke til kbHva ble shoppet?