♫ Skravletråd Mars ♫

Flytter han til deg? [emoji173][emoji173]
Blir nok meg som setter snuta sørover. Gruer meg til å flytte i 7. måned, men det får da bare gå :) Skal bli godt å bo i nærheten av både hans og min familie.

Pause på jobb :) etterpå er det kontraktsmøte med kjøper av vår leilighet, og så tannlege :( en bra dag med andre ord [emoji30][emoji30]
Men det er sånne ting som ikke blir bedre av utsettes. Husk at du har lov til å gi deg selv en belønning når du er ferdig med alt det kjipe i dag.

Ikke sant? [emoji56] Jaja nå kom hu ut. Bare vente til regninga er klar. Siden man kan jo ikke betale noe normalt lengre. Om strømmen går, går vel alt til helvete.
Har dratt fra regninga og heller betalt de 15kr de tar i gebyr for å skrive de ut noen ganger, gidder ikke stå en time og vente på at de skal fikse maskina.

Nja. 5? [emoji1] Bedre med for mye enn for lite. Kan være fort gjort å glemme seg når en leker :)

Så bra de var positive da [emoji16]

Ville hatt en del... bedre med for mye enn for lite. Tenker hvertfall 3 skift. Blir spennende da!
Får ta med en liten haug [emoji23] så ser vi åssen det går :)

Blir veldig spennende. Er visst kun et annet barn som har sluttet med bleie på avdelingen hennes. Moro om hun blir neste da, som er en av de yngste [emoji14] er vel bare to stk som er yngre enn henne.

Og så må jeg avgjøre hvor mange flere dager vi skal la dette gå.
Lillemor klør tydeligvis

3c8d6248874f2635600626fa6ca5f8df.jpg

Bedre når hun ikke har kommet til huden mens hun sov med pyaj da.
4b5b31c8802db19544a713bd23fa15db.jpg

Da ser vi bare kloremerkene, liksom...

Uff da[emoji20] ser plagsomt ut!

Hva slags kostyme?[emoji4]
Jeg tror jeg skal steke opp en haug med kjøttkaker, ellers lite...[emoji2]
Marihønekostyme til frøkna. Fant hårbøyle med følehorn også hihi . Åhh kjekt å ha da . Jeg og guttungen skal bake pitabrød i dag,brukes til middag på onsdag

hyggelig å høre at jeg er velkommen tilbake :)

Bor i Narvik, og har en elg som tusler i skogen nedfor husene hver vinter. Første gang jeg har sett den i år, og ble egentlig litt betrygga, var redd det var den som måtte bli avlivd pga skade for noen uker siden. Elgen min jo :Heartred :D

Hehe, din helt egen elg liksom![emoji23][emoji7]

Høres ut som monstersøte kostymer jo! Noen spesiell dinosaur han prøver å se ut som?
De blir fine og søte vettu hihi :) alt av dinosaur er bra for han ;) men det er en type rase ja,men kan ikke navna på de jeg assa. Den har horn iallefall Hehe og ikke høy

Uff da[emoji20] ser plagsomt ut!
Ja. Lille hånden krafser og klør.

Men bare der. Og i det minste ikke sett gult og guffent ut på noen dager så kanskje rette veien. Bortsett fra stadig flere kloremerker, da

Får ta med en liten haug [emoji23] så ser vi åssen det går :)

Blir veldig spennende. Er visst kun et annet barn som har sluttet med bleie på avdelingen hennes. Moro om hun blir neste da, som er en av de yngste [emoji14] er vel bare to stk som er yngre enn henne.
Kjempespennende. Når de blir bleiefrie er de plutselig så store blitt! :o

Gøy å prøve da :D hadde god veiledning da ;)

Er vel ikke så interesserte i hverandre enda men [emoji14] når de blir litt større så :)
De bor visst rett oppi gata og rett over lekeplassen oppi feltet. Vi bor på andre siden av veien, ikke i felt, men har ingen lekeplass på denne siden. Er ikke så mange barn på den aldere rundt her. De fleste er vel rundt 6-7.

De finner nok tonen når de blir eldre ja[emoji2]

Da har jeg vært å kjøpt et par ullgensere til frøkna.
Har snakket med dem i bhg, som var veldig positive mtp bleieslutt. Bare å ta med ekstra skift :D
Hvor mange skift bør jeg ha der i starten tro? Hun har ikke hatt noen uhell hjemme, men vet jo ikke hvordan det blir i bhg.

Så bra de følger opp bleieslutten[emoji2]
Ville nok tatt med 3 skift sånn i tilfelle..

Har dratt fra regninga og heller betalt de 15kr de tar i gebyr for å skrive de ut noen ganger, gidder ikke stå en time og vente på at de skal fikse maskina.
Tror gebyret er nærmere 50 kr her [emoji33] Horribelt!

Tror gebyret er nærmere 50 kr her [emoji33] Horribelt!
det er helt sprøtt med ett så høyt gebyr. Sist jeg betalte mitt vesentlig lavere gebyr var det fordi legen min glemte å trykke på "ferdig" knappen på timen min/aktivere regninga før han gikk til lunsj, så da gadd jeg ikke vente til han var tilbake..

det er helt sprøtt med ett så høyt gebyr. Sist jeg betalte mitt vesentlig lavere gebyr var det fordi legen min glemte å trykke på "ferdig" knappen på timen min/aktivere regninga før han gikk til lunsj, så da gadd jeg ikke vente til han var tilbake..
Kjempehøyt! [emoji33]

Back
Topp