♫ Skravletråd Mars ♫

Altså. Er det andre småbarn som er kleptoman? [emoji23] Bare ved nattestid altså.

I går sneik hu en ds opp.
I dag sneik hu ett kamera opp. Mannen måtte inn gjentatte ganger for å be hu om å legge seg. Nå hørte jeg ett dunk. Kjente mistanken kom og gikk opp. Hvor det stiiiinka parfyme. Da har den lille sniken stjelt parfymen til storesøstra og spraya rommet og gjemt den under senga.

Altså...! Jeg føler meg helst på randen. Får virkelig håpe at det blir mindre tull nå når skolen starter igjen [emoji87]

Hoho, så utspekulert hun er![emoji23] litt morsomt at de prøver seg, men skjønner jo det er en utfordring når man liksom skal sove[emoji13]

Kun sjalu på hele superoppusserne. De fikser og renoverer helst hele hus og legger det opp veldig mye mer praktisk for småbarnsfamilier. De kan godt ta mitt hus syns jeg. Men de tar vel kun på østlandet [emoji23]

Send inn en søknad, kanskje du er heldig![emoji12]

Multitasker.

Skulle liksom spise frokost, bare ordnet til lillesøster først. Også må jeg ringe øyelegen, og vips var hun ferdig.
Men leke? Nei, hun vil ammes. Og jeg skal spise. Og øyelegen var opptatt så jeg må ringe igjen.

Guttungen har nemlig knukket brillestangen sin. Eller, som han påpeker, det var ikke han, det var lillesøster.

De er tapet med gaffa/ducktape/mcGyver-tape...

Sovet helt perfekt til tross for to barn i senga[emoji23]
Hadde glemt at jeg har fri idag, så nå sitter jeg her uten planer.....finner nok på noe
Du da?

Er ikke det litt deilig, å plutselig komme på at man faktisk har fri? :D Håper du finner på noe gøy med fridagen din og nyter den maks. :)

Blir bare å leke sykesøster for den nyopererte, så blir rolig dag her. :)

Hoho, så utspekulert hun er![emoji23] litt morsomt at de prøver seg, men skjønner jo det er en utfordring når man liksom skal sove[emoji13]
Ja [emoji87][emoji86][emoji85] Ler nå. Men shit når det står på.
Send inn en søknad, kanskje du er heldig![emoji12]
De søker ikke nå. Og er ganske sikker på det er kun de rundt Oslo. Hvertfall nærheten. Så litt langt å reise til Stavanger området da gitt [emoji23]

Back
Topp