Lillejulispire2017
Glad i forumet
Jeg er dårlig på forslag da jeg er matlei selv[emoji849]
Men jeg liker godt pastasalat, ostesmørbrød og vårruller[emoji4]
Vårruller er godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er dårlig på forslag da jeg er matlei selv[emoji849]
Men jeg liker godt pastasalat, ostesmørbrød og vårruller[emoji4]
Altså. Er det andre småbarn som er kleptoman? [emoji23] Bare ved nattestid altså.
I går sneik hu en ds opp.
I dag sneik hu ett kamera opp. Mannen måtte inn gjentatte ganger for å be hu om å legge seg. Nå hørte jeg ett dunk. Kjente mistanken kom og gikk opp. Hvor det stiiiinka parfyme. Da har den lille sniken stjelt parfymen til storesøstra og spraya rommet og gjemt den under senga.
Altså...! Jeg føler meg helst på randen. Får virkelig håpe at det blir mindre tull nå når skolen starter igjen [emoji87]
Baby er kjempeaktiv akkurat nå [emoji7][emoji173]️ Så glad!
Kun sjalu på hele superoppusserne. De fikser og renoverer helst hele hus og legger det opp veldig mye mer praktisk for småbarnsfamilier. De kan godt ta mitt hus syns jeg. Men de tar vel kun på østlandet [emoji23]
Har alle sovet godt og klare for ei ny uke? Har dere noen spennende planer for dagen?
Vis vedlegget 220160
God morgen.
Mandag allerede, helgene går fort!
En del ærend,storhandle,kjøpe gaver,kostyme osvGod morgen[emoji2]
Hva skal du idag?
Sovet helt perfekt til tross for to barn i senga[emoji23]
Hadde glemt at jeg har fri idag, så nå sitter jeg her uten planer.....finner nok på noe
Du da?
Kjempe [emoji23]Jeg og har en mor med "kommune sertifikat"[emoji23][emoji23] artig[emoji12]
Uff meg også [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] natt kleptoman var en ny ting for meg[emoji23][emoji23][emoji23]
God morgenleverte småtrolla til frokost og sitter nå med frokosten selv. Skal storhandle,handle gaver,kostyme etc
du?
Kjempe [emoji23]
Uff meg også [emoji23]
Ja [emoji87][emoji86][emoji85] Ler nå. Men shit når det står på.Hoho, så utspekulert hun er![emoji23] litt morsomt at de prøver seg, men skjønner jo det er en utfordring når man liksom skal sove[emoji13]
De søker ikke nå. Og er ganske sikker på det er kun de rundt Oslo. Hvertfall nærheten. Så litt langt å reise til Stavanger området da gitt [emoji23]Send inn en søknad, kanskje du er heldig![emoji12]
Ikke noe mer fest enn for ungene i barnehagenEr det fest på gang?Hva slags kostyme?
Nei. Mobilen peip med dere her [emoji23][emoji23][emoji23]Fortsatt ikke sovnet igjen?![]()
Ikke noe mer fest enn for ungene i barnehagenikke til meg
![]()
Nei. Mobilen peip med dere her [emoji23][emoji23][emoji23]
Absolutt!Såå herlig!![emoji173]
Guttungen har,skal være dinosaurFest er fest.Hva slags kostyme står på ønskelista?