♫ Skravletråd Mars ♫

Takk♡
Vi og brukte litt tid før frøkna kom 1,5 år ca. Og jeg ville bli ferdig før jeg fylte 35, så da bare startet vi prøving igjen når mensen kom tilbake og ble gravid på 3. syklus :) skjønner godt tanken og at man ikke har så gid tid. Blir 35 til høsten selv. Mannen er "bare" 32 [emoji14]

Håper ikke det tar så lang tid med neste, siden jeg nå ønsker baby mellom mai og september :o
Det går sikkert bra.Håper vi sitter med en liten baby på hver vår kant til neste år [emoji7] [emoji7] [emoji7]

Takk♡
Vi og brukte litt tid før frøkna kom 1,5 år ca. Og jeg ville bli ferdig før jeg fylte 35, så da bare startet vi prøving igjen når mensen kom tilbake og ble gravid på 3. syklus :) skjønner godt tanken og at man ikke har så gid tid. Blir 35 til høsten selv. Mannen er "bare" 32 [emoji14]

Håper ikke det tar så lang tid med neste, siden jeg nå ønsker baby mellom mai og september :o

Krysser for samme termin forum igjen!

Kunne tenkt meg en september baby selv [emoji7]Så vi får se om det klaffer [emoji5] [emoji5] [emoji5]
Krysser fingrene. Kunne helst tenkt meg mai eller juni her egentlig. Så er baby litt rustet før vintersesongen og masse virus.
Kanskje vi havner i samme gruppe :)

Hva blir ukes menyen da??
Ikke klar ;) baconsurret kyllingfilet med fetaost,enkel grønn salat og potetbåter i morgen. :) lager den ferdig i morgen etter storhandel. Tirs usikker,lurer på Egon...ons pitapizza med skinke,løk og champingon. Tors: kjøttpølse og spagetti. Fre: biff tro?? Helgen usikker...

90c1b5f7672c8a6c12a1671a8a65fb4a.jpg
Strikker Bella topp til snuppa [emoji7] Noen andre som strikker her?

Å nei, så trist!![emoji23][emoji41]
Ja. Så setta på gamle episoder av simpsons nå [emoji23] Elsker den serien jeg.... [emoji85] Og veldig grei tidsfordriv.

I morgen starter superoppusserne igjen da. Gjort klar for serieopptak på den da. Syns det var veldig gøy i fjor [emoji1]

Trodde du var tøff jeg? Så feil kan man ta... [emoji14]

Var ute et par timer med frøkna i stad, på formiddagen. Merker fortsatt i kinna at været var surt :o haha
Satt heldigvis i le i sandkassa under en sklie da :)

Haha, jeg er drittøff[emoji23] men tør ikke kjøre traktor![emoji12]
Bra dere fant en plass i le...tror det blåste fra alle kanter her idag[emoji31]

Back
Topp