♫ Skravletråd Mars ♫

Bestilt burger presse på ebay og uno [emoji14]
Laga hjemmelaget burger. Og virka jo fryktelig greit å ha ei presse så alle blir like fine og store :) Kosta jo ikke all verden på ebay liksom :) Og uno for det var jo så billig og greit [emoji23]

Og da må du jo slenge med en link til oss shopping-gale!![emoji12]

Så flink hun er?Er hun gammel?Lillesnuppa blir 7 mndr den 26.Synes tiden har gått så altfor fort.Sto og pakka bort litt babyklær og tenkte på hvor ble det av den pittelille babyen min.Har veldig lyst på en til,men mannen er ikke helt enig ennå [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]
Kjempeflink :D hun er bare 19 mnd, blir 2 23. juli, så mye tidligere enn jeg hadde trodd.

Du får lure ham ;)
Jeg ble gravid da frøkna var 7 mnd. Fin aldersfoskjell med 16 mnd ♡ Var dessverre veldig uheldige med at lillebror døde bare 2 mnd gammel, så vi venter litt til med prøving på neste. Ønsker en sommerbaby 2018.

Må på medisiner for kolesterol, men får ikke gå på dem uten sikker prevensjon.

God kveld[emoji2]
Super dag med gutta her! Men dessverre kom snøen så jeg måtte måke i to timer[emoji849] typisk når mannen er bortreist og jeg ikke kan kjøre traktor[emoji12]

Da får du trene deg litt da. Er ikke sååå vanskelig ;)
Surt hos dere og eller?

Og da må du jo slenge med en link til oss shopping-gale!![emoji12]
Den vil ikke kopiere [emoji85] Androidsystem down fikk jeg bare. Bare skriv burger press øverst så kommer den opp. Samme med uno [emoji23] Sorry!

Nå en helt ny the Simpsons episode! [emoji7][emoji7]

Kjempeflink :D hun er bare 19 mnd, blir 2 23. juli, så mye tidligere enn jeg hadde trodd.

Du får lure ham ;)
Jeg ble gravid da frøkna var 7 mnd. Fin aldersfoskjell med 16 mnd ♡ Var dessverre veldig uheldige med at lillebror døde bare 2 mnd gammel, så vi venter litt til med prøving på neste. Ønsker en sommerbaby 2018.

Må på medisiner for kolesterol, men får ikke gå på dem uten sikker prevensjon.
Å så trist og høre [emoji27] Stor klem [emoji7]Vi strevde i 2 år før vi fikk vesla.Følte oss som de mest heldigste i verden da hun endelig kom.Vil gjerne ha to tette,siden jeg fylte 35 etter at vesla kom.Og mannen blir 42,så føler at vi ikke har så god tid.Hadde vært hyggelig med en 2018 baby [emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji7]

Den vil ikke kopiere [emoji85] Androidsystem down fikk jeg bare. Bare skriv burger press øverst så kommer den opp. Samme med uno [emoji23] Sorry!

Nå en helt ny the Simpsons episode! [emoji7][emoji7]

Hehe, skal prøve![emoji2]
Kos deg med Simpson!

Å så trist og høre [emoji27] Stor klem [emoji7]Vi strevde i 2 år før vi fikk vesla.Følte oss som de mest heldigste i verden da hun endelig kom.Vil gjerne ha to tette,siden jeg fylte 35 etter at vesla kom.Og mannen blir 42,så føler at vi ikke har så god tid.Hadde vært hyggelig med en 2018 baby [emoji7] [emoji7] [emoji7] [emoji7]

Takk♡
Vi og brukte litt tid før frøkna kom 1,5 år ca. Og jeg ville bli ferdig før jeg fylte 35, så da bare startet vi prøving igjen når mensen kom tilbake og ble gravid på 3. syklus :) skjønner godt tanken og at man ikke har så gid tid. Blir 35 til høsten selv. Mannen er "bare" 32 [emoji14]

Håper ikke det tar så lang tid med neste, siden jeg nå ønsker baby mellom mai og september :o

Hva? Har ikke forrige lege bestilt det til deg???
Det lege kontroret fikk ikke med seg at fertilitets legen min hadde sendt at jeg var kontsantert gravid den første gangen heller, så forventet ikke at de skulle få det med seg denne gangen heller !

Takk♡
Vi og brukte litt tid før frøkna kom 1,5 år ca. Og jeg ville bli ferdig før jeg fylte 35, så da bare startet vi prøving igjen når mensen kom tilbake og ble gravid på 3. syklus :) skjønner godt tanken og at man ikke har så gid tid. Blir 35 til høsten selv. Mannen er "bare" 32 [emoji14]

Håper ikke det tar så lang tid med neste, siden jeg nå ønsker baby mellom mai og september :o
Kunne tenkt meg en september baby selv [emoji7]Så vi får se om det klaffer [emoji5] [emoji5] [emoji5]

Ikke vanskelig men skummelt[emoji23]
Veldig surt...[emoji849] blåser hai og kjetting ute!

Trodde du var tøff jeg? Så feil kan man ta... [emoji14]

Var ute et par timer med frøkna i stad, på formiddagen. Merker fortsatt i kinna at været var surt :o haha
Satt heldigvis i le i sandkassa under en sklie da :)

Back
Topp