♫ Skravletråd Mars ♫

[emoji21] godt du endelig er kvitt det.
Snart OUL nå da?
Ja skal bestille time i morgen tenkte jeg. Og lege time ... sukk nå har jeg endelig fått en ny lege så da kan det hende jeg for en time lol

Heia joda, endelig kommer til uke 17 så da er jeg blitt menneskelig igjen. For også bedre tid på å henge rundt på dagtid/ kveldstid. Hvordan går det med deg?

Så bra du er i bedre form[emoji2]
Her er alt som det pleier! Vi har det fint[emoji4]

Har det

Du da?
Så bra.

Det har jeg. Vært i litt bedre form i dag :D
Jupp.Frøkna,jeg og barnefar har kost oss på besøk.Avsluttet kvelden med en deilig middag.Enn dere? [emoji5] [emoji5] [emoji5]
Så koselig på besøk da :)
Hvor gammel er frøkna? :)

Vi koste oss ute i det sure været på formiddagen med frøkna. Sandkasse og huske er superstas :D
Ellers har det gått i dotrening, men hun ble litt for trøtt utover dagen og ville ha på bleia. Men hun tisset ikke i den da :)

Vi har ikke kjøtt i midten. Men kaller det Kompe.
Lokal ferjen her kaller det raspeball. Den er det flesk i midten på.
Ah. Alt ettersom hvor vi er vokst opp tenker jeg. Her i området heter det komle. Den med flesk i midten er kompe [emoji14] Men det selges få plasser her da. Ei venninne av oss har mamma fra sørlandet. Og de lager kompe. Første og siste gang jeg smakte det gitt [emoji14]

Bestilt burger presse på ebay og uno [emoji14]
Laga hjemmelaget burger. Og virka jo fryktelig greit å ha ei presse så alle blir like fine og store :) Kosta jo ikke all verden på ebay liksom :) Og uno for det var jo så billig og greit [emoji23]

Så bra.

Vi koste oss ute i det sure været på formiddagen med frøkna. Sandkasse og huske er superstas :D
Ellers har det gått i dotrening, men hun ble litt for trøtt utover dagen og ville ha på bleia. Men hun tisset ikke i den da :)
Så flink hun er?Er hun gammel?Lillesnuppa blir 7 mndr den 26.Synes tiden har gått så altfor fort.Sto og pakka bort litt babyklær og tenkte på hvor ble det av den pittelille babyen min.Har veldig lyst på en til,men mannen er ikke helt enig ennå [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Så bra.

Så godt formen er bedre

Back
Topp