Det er detDet er koselig[emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er detDet er koselig[emoji173]
Pølser kan være godt det også da. Liker det best med potetmos da![]()
Inni og ved siden avEr fryktelig godt. Og med MASSE smeltet smør[emoji7]
Bruker dere kjøtt inni kompen? Eller ved siden av
Ja skal bestille time i morgen tenkte jeg. Og lege time ... sukk nå har jeg endelig fått en ny lege så da kan det hende jeg for en time lol[emoji21] godt du endelig er kvitt det.
Snart OUL nå da?
Heia joda, endelig kommer til uke 17 så da er jeg blitt menneskelig igjen. For også bedre tid på å henge rundt på dagtid/ kveldstid. Hvordan går det med deg?
Lykke til med utredning
så bra. Her også![]()
Så bra.Har det
Du da?
Så koselig på besøk daJupp.Frøkna,jeg og barnefar har kost oss på besøk.Avsluttet kvelden med en deilig middag.Enn dere? [emoji5] [emoji5] [emoji5]
Trening på meg
Tre ing med kb
Jobb hver dag
Besøk til svigers
Besøk til svigerinne
Hadde gledet meg til kylling
Ah. Alt ettersom hvor vi er vokst opp tenker jeg. Her i området heter det komle. Den med flesk i midten er kompe [emoji14] Men det selges få plasser her da. Ei venninne av oss har mamma fra sørlandet. Og de lager kompe. Første og siste gang jeg smakte det gitt [emoji14]Vi har ikke kjøtt i midten. Men kaller det Kompe.
Lokal ferjen her kaller det raspeball. Den er det flesk i midten på.
Ikke så veldig![]()
Sjokk [emoji23][emoji23][emoji23]Vi puttet dem i brød eller lompe[emoji2]
Hjemme alene med gutta, og de ville ha pølsefest[emoji23]
God kveld
Hatt en fin søndag?![]()
Så flink hun er?Er hun gammel?Lillesnuppa blir 7 mndr den 26.Synes tiden har gått så altfor fort.Sto og pakka bort litt babyklær og tenkte på hvor ble det av den pittelille babyen min.Har veldig lyst på en til,men mannen er ikke helt enig ennå [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]Så bra.
Det har jeg. Vært i litt bedre form i dag
Så koselig på besøk da
Hvor gammel er frøkna?
Vi koste oss ute i det sure været på formiddagen med frøkna. Sandkasse og huske er superstas
Ellers har det gått i dotrening, men hun ble litt for trøtt utover dagen og ville ha på bleia. Men hun tisset ikke i den da![]()
Mannen ombestemte segHva skjedde med kyllingen da??[emoji2]
Han jobbetHvorfor ikke??[emoji12]
Er noe på planen jaMye på planen dere også[emoji4]
Så godt formen er bedreSå bra.
Det har jeg. Vært i litt bedre form i dag
Så koselig på besøk da
Hvor gammel er frøkna?
Vi koste oss ute i det sure været på formiddagen med frøkna. Sandkasse og huske er superstas
Ellers har det gått i dotrening, men hun ble litt for trøtt utover dagen og ville ha på bleia. Men hun tisset ikke i den da![]()
Ja skal bestille time i morgen tenkte jeg. Og lege time ... sukk nå har jeg endelig fått en ny lege så da kan det hende jeg for en time lol