Å? Hvordan klarer du ikke det?Jeg klarer virkelig ikke å lage pannekaker!!!!!!!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å? Hvordan klarer du ikke det?Jeg klarer virkelig ikke å lage pannekaker!!!!!!!!!!!!!!
De går helt i stykker når jeg snur demÅ? Hvordan klarer du ikke det?
Hva er greia med å legge ut statuser på fb hvor det ser ut som man vil ta sitt eget liv?
Gjør de det eller er det oppmerksomhet de vil ha?
Ta sitt eget liv???
Uansett om det er for å sette oppmerksomhet på noe eller ikke, det er grotesk.
Duster som vil ha oppmerksomhet![emoji849]
Syns også de lyse gjør det, men de mørke derimot.....
Mmmmm
Hva er det du ikkr klarer?Jeg klarer virkelig ikke å lage pannekaker!!!!!!!!!!!!!!
De går i stykker når jeg snur demHva er det du ikkr klarer?
Det må du gjerne synes, så får vi bare være uenigfJeg blir litt satt ut av reaksjonen deres jeg... Det er trist at noen føler de må få utløp for følelsene på fb på den måten, uavhengig av om det er kun for å få oppmerksomhet eller at de faktisk er reellt deprimerte. At folk som leser deres status reagerer som det dere gjør her, synes jeg er enda mer trist. Kanskje de ikke vet om en bedre måte å rekke ut ei hånd på? De trenger hjelp, uavhengig årsak, at man da kan dømme dem for at de ikke har det bra, er helt hårreisende...
Samme som meg daDe går i stykker når jeg snur dem
Mye spennende som skjer på dagen da![]()
Føler meg litt små full idag[emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] da var det ikke brus jeg drakk i går da
Det kan vi vettunår kl sånn ca regner du med
?
Jeg klarer virkelig ikke å lage pannekaker!!!!!!!!!!!!!!
Da var vinterbuksen til kb i boks, bare hansker igjen da men de blir nok et problem
Jeg blir litt satt ut av reaksjonen deres jeg... Det er trist at noen føler de må få utløp for følelsene på fb på den måten, uavhengig av om det er kun for å få oppmerksomhet eller at de faktisk er reellt deprimerte. At folk som leser deres status reagerer som det dere gjør her, synes jeg er enda mer trist. Kanskje de ikke vet om en bedre måte å rekke ut ei hånd på? De trenger hjelp, uavhengig årsak, at man da kan dømme dem for at de ikke har det bra, er helt hårreisende...
Har i grunn hørt det samme å det stemmer med rlerfaringJeg hørte en gang på ett foredrag, at folk som virkelig vil ta livet av seg ikke sier det til noen... de gjør det i stillhet.. de som skriver det/sier det gjør det for oppmerksomhet. Om det er tilfelle aner jeg ikke...
Kjøpte bergans jeg ril 700Godt med alt som er gjortLA sin vinterbukse for neste år kjøpte jeg på Cubus til 100,-
![]()
Det må du gjerne synes, så får vi bare være uenigf
Jeg dømmer ikke fordi de ikke har det bra for å ha sagt det med enganh,