Min stod opp med største. Men ikke før hun var sikkert 6 mnd. Men tror han syntes det er litt mye med 2 om morgenenMin ville det selv også sa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min stod opp med største. Men ikke før hun var sikkert 6 mnd. Men tror han syntes det er litt mye med 2 om morgenenMin ville det selv også sa
Tror heller det er det at han ikke vil innrømme at jeg hadde rett, og at en løk faktisk hjelper på. Så i kveld skal jeg ikke legge inn løk der, så får vi se om han ombestemmer segHoho, hva er skummelt med at løken har effekt liksom[emoji23]
Nei nå er jeg ikke det tror jeg
Tror heller det er det at han ikke vil innrømme at jeg hadde rett, og at en løk faktisk hjelper på. Så i kveld skal jeg ikke legge inn løk der, så får vi se om han ombestemmer seg![]()
Haha, ja ser mer naturlig ut hjemme hos deg[emoji23]
Her er minste barnet 4,5 år og jeg er ikke gravid....[emoji85]
Hehe. Tipper det er fremtiden her og etter graviditeten![]()
Hihi, skal ikke se bort ifra det[emoji12]
Og godt mulig mannen må få sin egen![]()
Mye spennende som skjer på dagen daHer er bleien også ofte tørr om natten, så tisser hun en foss om morgningen. Merkelige greier, for er ikke så flink om dagen.
Ha ha ja ikke santBetryggende godt å høre[emoji12]
Godt det jaNam nam![]()
Har du sovet godt da?Har sovet lite i natt men er overraskende våken og opplagt [emoji23] [emoji23] [emoji23]
Er ikke det sånn som fulle mennesker liksom ser?? [emoji23][emoji23]
Haha!
Substantiv:
rosa elefant (flertall rosa elefanter) (uformell) hallusinasjon; spesielt de brakt videre ved å drikke alkohol. Jeg husker at jeg lå ved siden av veien ser de rosa elefantene danser forbi.
God morgen[emoji2]
Sovet så godt det går med to troll i senga...[emoji12]
ImponertBedre sent enn aldri?
Hun fikk på seg en bleie nå når vi var ute et par timer, men den var jaggu meg tørr ja. Tisset masse når vi kom inn![]()
Nonstop til en med melkeallergi? Har ikke sjekket om det er melk i de jeg men ingen fare han er så sær at han spiser ikke søtsaker engang Haha [emoji14]Satser på at han synes det er greit[emoji2]
Du får gi han en pose nonstop[emoji23]