Det er kjedeligGod formiddag[emoji2]
Ryddes og vaskes her også....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er kjedeligGod formiddag[emoji2]
Ryddes og vaskes her også....
Feio på siden i går men den kræsjer når summen kommer over 20 000 også
Haha! Danmark jo, men kom ikke hjem igjen med sjokolade pålegg [emoji13]
Det er kjedelig
Syns også de lyse gjør det, men de mørke derimot.....Husker vi hadde noe lignende her før. Synes de smakte julekalender sjokolade, noe jeg ikke kan fordra! Men kanskje disse er bedre?!
Åh så deilig. Tror jeg har vært alt for snill med min.Min mann sto opp fra dag 5, annenhver dag i helgene
Hahaha, han sa i dag tidlig at han hadde ingen tro på at løken virket. For hun begynte å hoste kl 4, men da var jo løken tørketHaha, tipper han takker løken i det skjulte![emoji23]

Min ville det selv også saÅh så deilig. Tror jeg har vært alt for snill med min.
Hørtes digg utUfattelig kjedelig[emoji13]
Nå blir det vafler til lunsj [emoji1]
Hahaha, han sa i dag tidlig at han hadde ingen tro på at løken virket. For hun begynte å hoste kl 4, men da var jo løken tørket![]()
Bedre enn de siste nettene ihvertfallHåper du har sovet godt i natt[emoji2]
Hurra da var bestillingen i orden
Hørtes digg ut
Bedre enn de siste nettene ihvertfall![]()
Bedre sent enn aldri?Oi, så bra!![emoji2][emoji2] hun er virkelig på gang med bleieslutt!!
Her var alle gutta trege....rundt 4 år[emoji849]
Usj nei. Den lille luringen. Må visst gjemme alt. Satser på at hu sovner i rimelig tid i kveld da. Er skole igjen i morgen og svømming også [emoji23] Greit å ha energien tilbake daHaha, lille luring!![emoji23] da er det ikke rart!
Bedre sent enn aldri?
Hun fikk på seg en bleie nå når vi var ute et par timer, men den var jaggu meg tørr ja. Tisset masse når vi kom inn![]()
Nei nå er jeg ikke det tror jegDet var godt å høre[emoji2]
Du er ikke koko lengre?![emoji12]
Skjønner detVi gleder oss[emoji1][emoji1]