♫ Skravletråd Mars ♫

Hoho, hva er skummelt med at løken har effekt liksom[emoji23]
Tror heller det er det at han ikke vil innrømme at jeg hadde rett, og at en løk faktisk hjelper på. Så i kveld skal jeg ikke legge inn løk der, så får vi se om han ombestemmer seg ;)

Tror heller det er det at han ikke vil innrømme at jeg hadde rett, og at en løk faktisk hjelper på. Så i kveld skal jeg ikke legge inn løk der, så får vi se om han ombestemmer seg ;)

Typisk mannfolk[emoji23]
Blir spennende med oppdatering fra deg i morgen!

Her er bleien også ofte tørr om natten, så tisser hun en foss om morgningen. Merkelige greier, for er ikke så flink om dagen.
Mye spennende som skjer på dagen da ;)

Haha!

Substantiv:

rosa elefant (flertall rosa elefanter) (uformell) hallusinasjon; spesielt de brakt videre ved å drikke alkohol. Jeg husker at jeg lå ved siden av veien ser de rosa elefantene danser forbi.

[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] da var det ikke brus jeg drakk i går da

Bedre sent enn aldri? ;)

Hun fikk på seg en bleie nå når vi var ute et par timer, men den var jaggu meg tørr ja. Tisset masse når vi kom inn :D
Imponert

Det hender minstejenta her også har tørre bleier og hun tisser ofte på potta (begynte med potte før hun kunne sitte så do har vi ikke introdusert enda) og vi bytter nesten aldri bleier som er mer enn våte. Men bleieslutt er hun et stykke unna enda

Ille å kravstore disse ungene blir med årene :P
Ikke nok med at han skal ha kake på bursdagen sin, men helst også dessert...

Kake ferdig og nå står jeg og lager panna cotta

Satser på at han synes det er greit[emoji2]
Du får gi han en pose nonstop[emoji23]
Nonstop til en med melkeallergi? Har ikke sjekket om det er melk i de jeg men ingen fare han er så sær at han spiser ikke søtsaker engang Haha [emoji14]

Back
Topp