Det er det beste
Helt klart!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det beste
Ikke så tidlig detHalv 8 som regel!
Men fant feilen selv i dag
God morgen
I dag må det visst også ryddes
Nesten samme reaksjon som med det der![]()
Hehei dag skal vi slappe av
lurer på å invitere mamma og pappa på middag. Men er kanskje litt seint ute...
Det beste som finnes: skive med Sjokade pålegg og banan [emoji1319][emoji1319][emoji1319]
Dansk sjokoladepålegg.Hva i all verden er det?
Hadde vært rart og de var yngstHehe[emoji23] de gamle er eldst!
Hu sto opp halv 10 sa mannen. Hu sliter litt med å finne roen, men i går kveld var det nok bare hu som tulla. For når jeg gikk opp hadde hu tydligvis gjemt en ds under dyna.... Ikke rart man ikke er trøtt når man spiller liksom [emoji23] Apparater er gjemt høyt oppi taket hvor hu ikke får tak i de. Forbud nå så. Men hu sovna innen 5 min var gått etter jeg tok den [emoji23]
En god del gjør nok det.
Hos meg er det så noen som faller fra underveis, men planter blir det, og bær. Når det er varmere ute og de plantes ut har jeg god kompost i jorda og de setter inn en vekstspurt. Trolig om jeg hadde vært flinkere til å prikle dem og gi dem bedre forhold underveis hadde de blott større også
Med, det går bra
Hva i all verden er det?
Hadde vært rart og de var yngst![]()
De har det på Dropsen på Strømmen Storsenter ogsåHva?[emoji12] har du ikke vært i Danmark??? Dette pålegget et barndomsminner altså[emoji173] kjøpte det i Danmark!
Nugatti og banan har jeg hørt, men ikke Sjokade?![emoji12]
De har det på Dropsen på Strømmen Storsenter også![]()
Dansk sjokoladepålegg.
Tynne sjokoladeskiver som legges på brødskiven, fins i lys og mørk.
Elsker den mørke![]()
Det bør du smake![]()
Feio på siden i går men den kræsjer når summen kommer over 20 000 ogsåHva var feil?[emoji4]
Hva?[emoji12] har du ikke vært i Danmark??? Dette pålegget et barndomsminner altså[emoji173] kjøpte det i Danmark!