♫ Skravletråd Mars ♫

Jeg har sykt lyst på sjokolade!!!!!!!!!!!

Har kjøpt truser til frøkna mi i dag :o hun SKAL jo absolutt gå på do selv, men vil ikke ha på bukse så får vi prøve med truse da :D
Blir spennende å se fremover. Er ikke akkurat den beste tida for dotrening, men er hun klar så er hun klar [emoji122] flinkeste jenta mi [emoji179]

Så flink hun er da!![emoji2][emoji173]

Nå har jeg flatet ut, og håper småen sover lenger enn i går [emoji14] så prøver jeg å fortelle meg selv at det er ingen krise at det er ting jeg burde ha gjort, men at det får stå [emoji14]

Slapp av nå, ta resten i morgen[emoji2]

Orka ikke lese gjennom de siste 40 sidene som på magisk vis har kommet her [emoji23]

Festen var riktig så gøy. Skikkelig jentefest med leker og 90tallsmusikk [emoji7] Og jeg som løp i høyhæla støvletter etter en buss kl 2 i natt da [emoji23]

Også ble jeg litt bilsyk, så trodde jeg var på min busslomme, men gikk av en for tidlig. Jaja [emoji14] Ekstra mosjon.

Vekkerklokka var på 0830. Da kom farmora med unga. Så mannen tilbydde seg å stå opp og jeg sove videre. Så sto ikke opp før nesten 12 [emoji7]

Da var det å kle oss og kjøre tur. Turen havna 5 mil borte og vi kjøpte thai mat som brant ned halsen [emoji7][emoji7] Eeelsker sterk mat!

Ellers er dagen gått i fisken og idioten. Nå gikk alle de 3 i familien å la seg. Så nå fikk jeg litt tid til å sitte her igjen.

Håper dere har en fin helg til nå [emoji1]

Høres ut som du har en herlig helg![emoji2][emoji2]

Høres ut som du har en herlig helg![emoji2][emoji2]
Det har jeg og nå skal jeg sove. Minstemor på 6 år har enda ikke sovna da. :o Så må vel vente til hu sovner også.... Blir hardt ser det ut for når skolen starter mandag igjen... Hu la seg 2030 liksom.... [emoji85]

Uff nei :( Håper immunforsvaret kommer seg og hodepinen går sin vei. Gjerne det hjelper med en kald klut over øya og ett mørkt og kaldt rom? Pleier hjelpe litt her.
Tok en panodil for litt siden og har lagt meg nå. Håper det hjelper med litt søvn. Tror jeg sover litt anspent for tida og, for har vært ganske stiv i nakken i det siste.

Tok en panodil for litt siden og har lagt meg nå. Håper det hjelper med litt søvn. Tror jeg sover litt anspent for tida og, for har vært ganske stiv i nakken i det siste.
Håper søvn hjelper ja. God natt. Tenker køye jeg også nå. Venter bare på at minste sovner. Om jeg sovner før hu sniker hu seg ned og spiller på nettbrett hu.... [emoji87][emoji85]

Back
Topp