Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min sluttet på vintereb, gikk helt fintHar kjøpt truser til frøkna mi i daghun SKAL jo absolutt gå på do selv, men vil ikke ha på bukse så får vi prøve med truse da
Blir spennende å se fremover. Er ikke akkurat den beste tida for dotrening, men er hun klar så er hun klar [emoji122] flinkeste jenta mi [emoji179]
Har kjøpt truser til frøkna mi i daghun SKAL jo absolutt gå på do selv, men vil ikke ha på bukse så får vi prøve med truse da
Blir spennende å se fremover. Er ikke akkurat den beste tida for dotrening, men er hun klar så er hun klar [emoji122] flinkeste jenta mi [emoji179]
Har kjøpt truser til frøkna mi i daghun SKAL jo absolutt gå på do selv, men vil ikke ha på bukse så får vi prøve med truse da
Akkurat inntatt en nydelig forrettmannen er i slaget i kveld. Nå lager han skrei som blir hovedrett. Til dessert blir det sjokolade fondant [emoji173][emoji173]
Nå klarte ikke jeg å holde en hemmelighet lenger iallefall.. Katta ut av sekken.. Se egen tråd![]()
Nei ingenkrise detNå har jeg flatet ut, og håper småen sover lenger enn i går [emoji14] så prøver jeg å fortelle meg selv at det er ingen krise at det er ting jeg burde ha gjort, men at det får stå [emoji14]
Min sluttet på vintereb, gikk helt fint
Helt utrolig! Hun er jo rå![]()
Hadde ikke forventet at det kom så tidlig, og har liksom tenkt at det er greit til sommeren. Hun blir jo ikke 2 før i juli.Det går så fint så
Min eldste sluttet i påskeferien. Ikke helt optimalt med tanke på at vi skulle kjøre 8 timer hjem da. Men altså, man trenger ikke slutte på sommeren. Mellomste hadde jeg tenkt å ta "når det blir sommer", hun sluttet i april. Men mine var eldre da, de var over 2 år gamle.
Begge mine har slutta på vinterenHar kjøpt truser til frøkna mi i daghun SKAL jo absolutt gå på do selv, men vil ikke ha på bukse så får vi prøve med truse da
Største har hostet i over en uke, og på torsdag ble det mye verre. Og ingenting har hjulpet. Vi har alle sover dårlig, for hun har hostet masse om natten. Så i går søkte jeg hos min gode venn Google, og kom over løk trikset, og tenkte dette skal jeg prøve. Samboeren så på meg som om jeg var gal, og ristet på hodet, for aldri i verden om det kom til å funke.
Så når største lå seg i dag, delte jeg en gul løk i 4, og lå på rommet hennes. (Syntes litt synd på hun og mannen som måtte ligge i den lukten, men bare litt) Også hørte jeg at hun hostet forsatt litt, men mye mindre enn i går. Og kl 18.30 var jenten sovnet, og har ikke kommet ett host siden! Samboeren min sier jo selvfølgelig at det er fordi hun plutselig begynner å bli bedre, men altså jenten har hostet kjempe masse i hele dag, og har hatt feber. Jeg tror det er løken, så får han tro hva han vil
Hurraforkjerringråd
![]()
Min gikk i utebhg da hansluttet, wneste problemet var at han ikke ville tisse uteHadde ikke forventet at det kom så tidlig, og har liksom tenkt at det er greit til sommeren. Hun blir jo ikke 2 før i juli.
Hvordan gjorde dere det når dere var ute med masse klær o.l. Og med tanke på bhg?
Del gjerne erfaringene deres
Også snakker hun jo ikke enda da, så hun sier jo ikke akkurat fra på den måten.
Ehlo selges mange steder, jeg kjøpte på Hageland
Nærmer seg hovedrett her nå. Pannestekt skrei. Hva tilbehøret er aner jeg ikke, men lukter sykt digg her nå. Nam nam![]()
TakkBegge mine har slutta på vinterenSå utrolig gøy uansett at hu selv føler seg klar og slikt
Eldste mi også, husker enda jeg ga hu penger på Cubus også valgte hu ut trusene selv og betalte de selv. Hu hadde null uhell den jenta. Så klar var hu for det plutselig [emoji1]
Lykke til! [emoji1][emoji1]
Neida jeg prøver å si det Hehe [emoji14]Nei ingenkrise det
De har begge blitt tatt til do typisk før de går ut og etter de kommer inn. Og typisk spør litt oftere i tilfelle. Har vært null stress for mine på vinterstid hvertfallHadde ikke forventet at det kom så tidlig, og har liksom tenkt at det er greit til sommeren. Hun blir jo ikke 2 før i juli.
Hvordan gjorde dere det når dere var ute med masse klær o.l. Og med tanke på bhg?
Del gjerne erfaringene deres
Også snakker hun jo ikke enda da, så hun sier jo ikke akkurat fra på den måten.