♫ Skravletråd Mars ♫

Tar du bilde av den gule firkanten med Snapchat-kameraet blir vi addet automatisk, eller du kan søke opp "babyverdenforum" på Snapchat.

snapchat-991944462-jpeg.220045

Har kjøpt truser til frøkna mi i dag :o hun SKAL jo absolutt gå på do selv, men vil ikke ha på bukse så får vi prøve med truse da :D
Blir spennende å se fremover. Er ikke akkurat den beste tida for dotrening, men er hun klar så er hun klar [emoji122] flinkeste jenta mi [emoji179]

Har kjøpt truser til frøkna mi i dag :eek: hun SKAL jo absolutt gå på do selv, men vil ikke ha på bukse så får vi prøve med truse da :D
Blir spennende å se fremover. Er ikke akkurat den beste tida for dotrening, men er hun klar så er hun klar [emoji122] flinkeste jenta mi [emoji179]
Min sluttet på vintereb, gikk helt fint

Har kjøpt truser til frøkna mi i dag :o hun SKAL jo absolutt gå på do selv, men vil ikke ha på bukse så får vi prøve med truse da :D

Helt utrolig! Hun er jo rå :)

Har kjøpt truser til frøkna mi i dag :eek: hun SKAL jo absolutt gå på do selv, men vil ikke ha på bukse så får vi prøve med truse da :D

Det går så fint så

Min eldste sluttet i påskeferien. Ikke helt optimalt med tanke på at vi skulle kjøre 8 timer hjem da. Men altså, man trenger ikke slutte på sommeren. Mellomste hadde jeg tenkt å ta "når det blir sommer", hun sluttet i april. Men mine var eldre da, de var over 2 år gamle.

Nå har jeg flatet ut, og håper småen sover lenger enn i går [emoji14] så prøver jeg å fortelle meg selv at det er ingen krise at det er ting jeg burde ha gjort, men at det får stå [emoji14]

Orka ikke lese gjennom de siste 40 sidene som på magisk vis har kommet her [emoji23]

Festen var riktig så gøy. Skikkelig jentefest med leker og 90tallsmusikk [emoji7] Og jeg som løp i høyhæla støvletter etter en buss kl 2 i natt da [emoji23]

Også ble jeg litt bilsyk, så trodde jeg var på min busslomme, men gikk av en for tidlig. Jaja [emoji14] Ekstra mosjon.

Vekkerklokka var på 0830. Da kom farmora med unga. Så mannen tilbydde seg å stå opp og jeg sove videre. Så sto ikke opp før nesten 12 [emoji7]

Da var det å kle oss og kjøre tur. Turen havna 5 mil borte og vi kjøpte thai mat som brant ned halsen [emoji7][emoji7] Eeelsker sterk mat!

Ellers er dagen gått i fisken og idioten. Nå gikk alle de 3 i familien å la seg. Så nå fikk jeg litt tid til å sitte her igjen.

Håper dere har en fin helg til nå [emoji1]

Min sluttet på vintereb, gikk helt fint

Helt utrolig! Hun er jo rå :)

Det går så fint så

Min eldste sluttet i påskeferien. Ikke helt optimalt med tanke på at vi skulle kjøre 8 timer hjem da. Men altså, man trenger ikke slutte på sommeren. Mellomste hadde jeg tenkt å ta "når det blir sommer", hun sluttet i april. Men mine var eldre da, de var over 2 år gamle.
Hadde ikke forventet at det kom så tidlig, og har liksom tenkt at det er greit til sommeren. Hun blir jo ikke 2 før i juli.

Hvordan gjorde dere det når dere var ute med masse klær o.l. Og med tanke på bhg?
Del gjerne erfaringene deres :)
Også snakker hun jo ikke enda da, så hun sier jo ikke akkurat fra på den måten.

Begge mine har slutta på vinteren :D Så utrolig gøy uansett at hu selv føler seg klar og slikt :D Eldste mi også, husker enda jeg ga hu penger på Cubus også valgte hu ut trusene selv og betalte de selv. Hu hadde null uhell den jenta. Så klar var hu for det plutselig [emoji1]

Lykke til! [emoji1][emoji1]

Største har hostet i over en uke, og på torsdag ble det mye verre. Og ingenting har hjulpet. Vi har alle sover dårlig, for hun har hostet masse om natten. Så i går søkte jeg hos min gode venn Google, og kom over løk trikset, og tenkte dette skal jeg prøve. Samboeren så på meg som om jeg var gal, og ristet på hodet, for aldri i verden om det kom til å funke.
Så når største lå seg i dag, delte jeg en gul løk i 4, og lå på rommet hennes. (Syntes litt synd på hun og mannen som måtte ligge i den lukten, men bare litt :p) Også hørte jeg at hun hostet forsatt litt, men mye mindre enn i går. Og kl 18.30 var jenten sovnet, og har ikke kommet ett host siden! Samboeren min sier jo selvfølgelig at det er fordi hun plutselig begynner å bli bedre, men altså jenten har hostet kjempe masse i hele dag, og har hatt feber. Jeg tror det er løken, så får han tro hva han vil :p Hurraforkjerringråd;)

Jippi, da virket det jo!![emoji1][emoji1] så bra!

Hadde ikke forventet at det kom så tidlig, og har liksom tenkt at det er greit til sommeren. Hun blir jo ikke 2 før i juli.

Hvordan gjorde dere det når dere var ute med masse klær o.l. Og med tanke på bhg?
Min gikk i utebhg da hansluttet, wneste problemet var at han ikke ville tisse ute

Begge mine har slutta på vinteren :D Så utrolig gøy uansett at hu selv føler seg klar og slikt :D Eldste mi også, husker enda jeg ga hu penger på Cubus også valgte hu ut trusene selv og betalte de selv. Hu hadde null uhell den jenta. Så klar var hu for det plutselig [emoji1]

Lykke til! [emoji1][emoji1]
Takk :)

Hvor gammel var hun?
Hun virker veldig klar her og, bare hun får til å bæsje der og da. Hun liker ikke ha det i bleia og "sier" hun må på do, men foreløpig har det bare kommet ved siden av :o men har vært tørr de siste dagene hjemme ihvertfall :D

De har begge blitt tatt til do typisk før de går ut og etter de kommer inn. Og typisk spør litt oftere i tilfelle. Har vært null stress for mine på vinterstid hvertfall :) Men slutta jo selvsagt med body kjapt da. Raskere å ha klær som er lette å ta av. Hadde mye ekstra truser og bukser i bhg da :)

Veldig tidlig ute hu ja [emoji7] Så flink da!

Back
Topp