Hihi jahadde ikke takla å gått å vite. Ikke at det spiller noen rolle. Men er for nyskjerrig
![]()
Det ville vært selvpining å ikke vite![emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi jahadde ikke takla å gått å vite. Ikke at det spiller noen rolle. Men er for nyskjerrig
![]()
De putene er jo fantastisk deilige!hahaha
Praktisk, setter den altså i vinkel over den forrige slik at de stikker ut. Vi har vel 10 planer i den, en i hver av "pottene" og en i midten på den øverste![]()
Ja. Men den hade ikke den modellen hun hadde, med "plast" langt opp og det er det hun trengte, så da ble det cherrox denne gangen.Aha! Cherrox er greitmen som deg, så er min favoritt Dock Boots
![]()
Fader og. Men nå er jeg sikker for sein igjen[emoji20][emoji20][emoji20] kanskje jeg burde ringe legen på mandag å høre...
Ja. Men den hade ikke den modellen hun hadde, med "plast" langt opp og det er det hun trengte, så da ble det cherrox denne gangen.
Veldig snill. Spent på hva jeg får[emoji2] er ikke ofte han lager mat for å si det slik[emoji6] men han kan når han vil
Ja. Og man kan stable opptil i alle fall fem om man vilVeldig dekorativ også[emoji2]
Skjer det noe gøy her i kveld??
Ble taco
Ikke sommerferieAkkurat ferdig med vinterferien, så står sommerferien på planen?hørt daftø skal være bra
![]()
Ye ye fin lørdagskveld
Sitter å knoter med den daftøturen jeg
Skulle ringt opp igjen til treneren også men gidder ikke nå
Ikke som jeg vet om?[emoji12]
Helt ok detNam, det er snadder[emoji1]
I juni engangNår skulle dere egentlig ha dratt?[emoji4]
Kos degAkkurat inntatt en nydelig forrettmannen er i slaget i kveld. Nå lager han skrei som blir hovedrett. Til dessert blir det sjokolade fondant [emoji173][emoji173]
Ja. Og man kan stable opptil i alle fall fem om man vil
Finnes i to størrelser, vi har en store, for den lille blir for liten til jordbær synes jeg.
Skjer det noe gøy her i kveld??