♫ Skravletråd Mars ♫

Aha! Cherrox er greit :) men som deg, så er min favoritt Dock Boots :)
Ja. Men den hade ikke den modellen hun hadde, med "plast" langt opp og det er det hun trengte, så da ble det cherrox denne gangen.

Ja. Men den hade ikke den modellen hun hadde, med "plast" langt opp og det er det hun trengte, så da ble det cherrox denne gangen.

Plast langt opp? Hehe

Veldig dekorativ også[emoji2]
Ja. Og man kan stable opptil i alle fall fem om man vil

Finnes i to størrelser, vi har en store, for den lille blir for liten til jordbær synes jeg.

Akkurat inntatt en nydelig forrett :) mannen er i slaget i kveld. Nå lager han skrei som blir hovedrett. Til dessert blir det sjokolade fondant [emoji173][emoji173]

Største har hostet i over en uke, og på torsdag ble det mye verre. Og ingenting har hjulpet. Vi har alle sover dårlig, for hun har hostet masse om natten. Så i går søkte jeg hos min gode venn Google, og kom over løk trikset, og tenkte dette skal jeg prøve. Samboeren så på meg som om jeg var gal, og ristet på hodet, for aldri i verden om det kom til å funke.
Så når største lå seg i dag, delte jeg en gul løk i 4, og lå på rommet hennes. (Syntes litt synd på hun og mannen som måtte ligge i den lukten, men bare litt :p) Også hørte jeg at hun hostet forsatt litt, men mye mindre enn i går. Og kl 18.30 var jenten sovnet, og har ikke kommet ett host siden! Samboeren min sier jo selvfølgelig at det er fordi hun plutselig begynner å bli bedre, men altså jenten har hostet kjempe masse i hele dag, og har hatt feber. Jeg tror det er løken, så får han tro hva han vil :p Hurraforkjerringråd;)

Back
Topp