Steker biff nå[emoji16][emoji16]
Medium eller well done?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Steker biff nå[emoji16][emoji16]
Helt enig med degDet var en av de som ikke jobber så mye og ikke har vært der så lenge som sa dette. Tenker jeg snakker med en av de faste på mandag
Kan jo ikke vente helt til sommeren npr hun faktisk er klar selv syns jeg. Også er det jo ikke sååå kaldt ute nå heller. Vil tro hun klager om hun blir våt
Får teste litt hjemme i morgen![]()
Hadde ikke forventet at det kom så tidlig, og har liksom tenkt at det er greit til sommeren. Hun blir jo ikke 2 før i juli.
Hvordan gjorde dere det når dere var ute med masse klær o.l. Og med tanke på bhg?
Del gjerne erfaringene deres
Også snakker hun jo ikke enda da, så hun sier jo ikke akkurat fra på den måten.
Nei, men her hjemme gjør det [emoji23][emoji23][emoji23]
Nom ! [emoji7]Hjemmelaget jordbærfromasj ♡ namnam
![]()
Og du sender litt hit?Hjemmelaget jordbærfromasj ♡ namnam
![]()
Siterer frøkna slik hun er nå om dagen: "MIIIN" [emoji14] heheOg du sender litt hit?
Hva da???????
Er egentlig greit.Siterer frøkna slik hun er nå om dagen: "MIIIN" [emoji14] hehe
Snart tom![]()
Siterer frøkna slik hun er nå om dagen: "MIIIN" [emoji14] hehe
Snart tom![]()
Hjemmelaget jordbærfromasj ♡ namnam
![]()
Vi gikk glipp av daten vår denne uken, viDate nightvin, god mat, mannen min [emoji173][emoji173][emoji173]
Hva ble middagen i dag da?Er egentlig greit.
Har akkurat spist middag så ganske mett
Vi gikk glipp av daten vår denne uken, vi
Langtidsstekt svin indrefile (først brunen og så inn i ovnen på 100 grader), fløtesaus, stekte babygulrøtter og blomkålbuketter og ertepureHva ble middagen i dag da?![]()
Finfin alderMin og. Sier "mim mim"
Smakte veeeldig godtSe der ja! Ikke feil det der![]()
Finfin alder
Her går det i "min", "me" (mer) og "mam'en min" Har med seg mam-koppe overalt [emoji14]
Vi har date på fredager (hadde på også lørdager før, men nå er eldste med), men jeg var ikke hjemme i går kveldWhat??