♫ Skravletråd Mars ♫

Det var en av de som ikke jobber så mye og ikke har vært der så lenge som sa dette. Tenker jeg snakker med en av de faste på mandag :)
Kan jo ikke vente helt til sommeren npr hun faktisk er klar selv syns jeg. Også er det jo ikke sååå kaldt ute nå heller. Vil tro hun klager om hun blir våt

Får teste litt hjemme i morgen :)
Helt enig med deg :)

Hadde ikke forventet at det kom så tidlig, og har liksom tenkt at det er greit til sommeren. Hun blir jo ikke 2 før i juli.

Hvordan gjorde dere det når dere var ute med masse klær o.l. Og med tanke på bhg?
Del gjerne erfaringene deres :)
Også snakker hun jo ikke enda da, så hun sier jo ikke akkurat fra på den måten.

Mine var altså over to, og snakket. Og sluttet "på et blunk". eldste altså på påskeferie, og mellomste ei helg. Det var ikke såååå mye klær, i alle fall ikke med henne, mild april, hun satt på potte på trappa... Eldstman husker jeg ikke, jeg lurer på om mine forelre (vi var der på ferie) tok en del av det, jeg hadde en to mnd gammel lillesøster og vi hadde alle omgangssyke i løpet av den påska, så at vi fikk ham bleiefri i samme slengen forunrder meg. Han var dog egentlig klar noen mnd tidligere, men da ble søstra født og jeg orket ikke følge det opp)

I forhold til bhg leverte vi et par tre ekstra skift og sa fra at ungen hadde sluttet med bleier. Gikk fint.

Back
Topp