♫ Skravletråd Mars ♫

Har kjøpt truser til frøkna mi i dag :o hun SKAL jo absolutt gå på do selv, men vil ikke ha på bukse så får vi prøve med truse da :D
Blir spennende å se fremover. Er ikke akkurat den beste tida for dotrening, men er hun klar så er hun klar [emoji122] flinkeste jenta mi [emoji179]
Så flink hun er :)

Takk :)

Hvor gammel var hun?
Hun virker veldig klar her og, bare hun får til å bæsje der og da. Hun liker ikke ha det i bleia og "sier" hun må på do, men foreløpig har det bare kommet ved siden av :o men har vært tørr de siste dagene hjemme ihvertfall :D
Mi eldste var 2.5 år :) Men hu snakka ganske rent fra 2 år. Så var lett å forstå hu da.

Kjempeflink. Man må jo nesten bare prøve og bhg må vel være vant med at barn blir bleiefrie [emoji14] Så de har sikkert sitt system da :)

Min gikk i utebhg da hansluttet, wneste problemet var at han ikke ville tisse ute
Hadde han bleie ute da eller?
Får snakke litt med dem på mandag her. Hun vil ikke sitte på do hjemme, kun potta, men i bhg har de sånne små doer så hun kan ha krakk til å ha beina på :)

De har begge blitt tatt til do typisk før de går ut og etter de kommer inn. Og typisk spør litt oftere i tilfelle. Har vært null stress for mine på vinterstid hvertfall :) Men slutta jo selvsagt med body kjapt da. Raskere å ha klær som er lette å ta av. Hadde mye ekstra truser og bukser i bhg da :)

Veldig tidlig ute hu ja [emoji7] Så flink da!

Body merker jeg blir vanskelig ja. hehe
Og jeg som kjøpte nye for en uke siden [emoji14] haha

Mi eldste var 2.5 år :) Men hu snakka ganske rent fra 2 år. Så var lett å forstå hu da.

Kjempeflink. Man må jo nesten bare prøve og bhg må vel være vant med at barn blir bleiefrie [emoji14] Så de har sikkert sitt system da :)
Forstod det slik at de fleste har vært nærmere 3...får snakke med dem på mandags morgen og høre hva de sier, så finner vi sikkert en løsning :)

Forstod det slik at de fleste har vært nærmere 3...får snakke med dem på mandags morgen og høre hva de sier, så finner vi sikkert en løsning :)
De fleste ja, men alle kan da ikke følge "regelen" [emoji14] Noen må jo være litt rebell ! [emoji41] Satser på en god prat med de ordner det ja. Tenker at om hu har interessen nå, burde dere virkelig bare gå for det :)

Dere får ha en fin lørdagskveld :) for sliten te å orke å skravle i dag kjenner jeg, så får komme sterkere tilbake en annen dag :)

De fleste ja, men alle kan da ikke følge "regelen" [emoji14] Noen må jo være litt rebell ! [emoji41] Satser på en god prat med de ordner det ja. Tenker at om hu har interessen nå, burde dere virkelig bare gå for det :)
Det var en av de som ikke jobber så mye og ikke har vært der så lenge som sa dette. Tenker jeg snakker med en av de faste på mandag :)
Kan jo ikke vente helt til sommeren npr hun faktisk er klar selv syns jeg. Også er det jo ikke sååå kaldt ute nå heller. Vil tro hun klager om hun blir våt

Får teste litt hjemme i morgen :)

Nå har jeg flatet ut, og håper småen sover lenger enn i går [emoji14] så prøver jeg å fortelle meg selv at det er ingen krise at det er ting jeg burde ha gjort, men at det får stå [emoji14]

Nyt kvelden :)

Back
Topp