Nei, ikke i morgen det er utsatt til neste helg, men må da ha en liten kake likevel![]()
Kake er viktig på selve dagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ikke i morgen det er utsatt til neste helg, men må da ha en liten kake likevel![]()
Yep. :/ irriterende hvor lite som skal til. Og egentlig litt irriterende hvor lite støttende gubben er. Jo han går ned med klærne i kjelleren og setter de på vask fordi jeg har sagt at jeg må ha minst mulig trapper fordi det er så vondt - men hjelper lite st han går å huffer seg for alt han må gjøre..
Fortsatt syk her [emoji14]Skjer det noe gøy her i kveld??
Vi skal ha kylling i morgebHar skikkelig tacolyst. Så nesten kjedelig at vi hadde noe kylling som måtte spises opp![]()
Men man vet jo aldri om det kommer en nyHaha, vil tro han har så det holder da![emoji1]
Ble tacoHva skal dere spise?[emoji4]
Nei.Skjer det noe gøy her i kveld??
Skulle bare mangleSkjønner han er glad i jobben, men han er i overkant rigid på når han må ta fri. Har måtte overtale han for å være med på jentas øre nese hals time hos spesialist på tirsdag. Han mente jeg kunne jo bare ta den fordi han hadde så mye å gjøre på jobb. Svarte bare at jeg er sykemeldt av en grunn. Ja jeg skal dra jeg og. Men når jeg sliter bare med å få jenta i bhg den lille morgenstunden som er, så kommer jeg til å være kaputt i bekkenet etter å ha sprunget etter henne inne på legesenteret før timen og under.. så han fikk bare være med
Vi skal ha pannekaker etter ønske fra eldstenVi skal ha kylling i morgeb
Ikke her hvdrtfallSkjer det noe gøy her i kveld??
Bursdagsbarnet bestemmer hos dere også jaVi skal ha pannekaker etter ønske fra eldsten
Ja det tror jeg passer i grunn![]()
Så til 79, men de så ikke mye varme ut. Tynne.
Så der ble faktisk cherrox denne gangen. Ullfor. Og 300 kr er greit, såpass store at hun har dem nok til høsten også
Verste sorten. Jeg skal aldri bli slik[emoji23]
Hva??? Må jeg en tur på lagunen idag også da?
Ye ye fin lørdagskveld
Sitter å knoter med den daftøturen jeg
Skulle ringt opp igjen til treneren også men gidder ikke nå
Akkurat hentet guttungen i kirka og skal styre de to eldste i seng (eksperiment, mannen legger lillemor. Etter at jeg hadde ammet på senga da)Skjer det noe gøy her i kveld??