♫ Skravletråd Mars ♫

Yep. :/ irriterende hvor lite som skal til. Og egentlig litt irriterende hvor lite støttende gubben er. Jo han går ned med klærne i kjelleren og setter de på vask fordi jeg har sagt at jeg må ha minst mulig trapper fordi det er så vondt - men hjelper lite st han går å huffer seg for alt han må gjøre..

Mannfolk[emoji854]

Håper han tar til vett snart. Og at bekkenet mirakuløst blir frisk etter manuellterapi timen[emoji4]

Skjønner han er glad i jobben, men han er i overkant rigid på når han må ta fri. Har måtte overtale han for å være med på jentas øre nese hals time hos spesialist på tirsdag. Han mente jeg kunne jo bare ta den fordi han hadde så mye å gjøre på jobb. Svarte bare at jeg er sykemeldt av en grunn. Ja jeg skal dra jeg og. Men når jeg sliter bare med å få jenta i bhg den lille morgenstunden som er, så kommer jeg til å være kaputt i bekkenet etter å ha sprunget etter henne inne på legesenteret før timen og under.. så han fikk bare være med
Skulle bare mangle

Ye ye fin lørdagskveld
Sitter å knoter med den daftøturen jeg
Skulle ringt opp igjen til treneren også men gidder ikke nå

Så til 79, men de så ikke mye varme ut. Tynne.

Så der ble faktisk cherrox denne gangen. Ullfor. Og 300 kr er greit, såpass store at hun har dem nok til høsten også

Aha! Cherrox er greit :) men som deg, så er min favoritt Dock Boots :)

Ye ye fin lørdagskveld
Sitter å knoter med den daftøturen jeg
Skulle ringt opp igjen til treneren også men gidder ikke nå

Akkurat ferdig med vinterferien, så står sommerferien på planen? :) hørt daftø skal være bra :)

Skjer det noe gøy her i kveld??
Akkurat hentet guttungen i kirka og skal styre de to eldste i seng (eksperiment, mannen legger lillemor. Etter at jeg hadde ammet på senga da)

Så hva som skjer her inne leser jeg meg opp på mens jeg sitter på badet og venter på unger som kler av seg. Men her var den første så rester får vente

Back
Topp