Vel eldste blir 10 år, så tenker at siden det er et rundt tall er det ikke så farlig at det blir litt dyrtTror kb må ha ny sykkel i pr også
Dyrt i grunn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel eldste blir 10 år, så tenker at siden det er et rundt tall er det ikke så farlig at det blir litt dyrtTror kb må ha ny sykkel i pr også
Dyrt i grunn
Gutt.
Definitivt gutt. Har sagt gutt siden positiv test![]()
Nei, ikke i morgen det er utsatt til neste helg, men må da ha en liten kake likevelBlir det noe bursdags selskap i morgen da?
Bekkenet sim feil?
Vi kjøper dyr uansett synes vi men sykkel er så kjedelig å kjøpeVel eldste blir 10 år, så tenker at siden det er et rundt tall er det ikke så farlig at det blir litt dyrt
Ta han med til legen så han kan forklareYep. :/ irriterende hvor lite som skal til. Og egentlig litt irriterende hvor lite støttende gubben er. Jo han går ned med klærne i kjelleren og setter de på vask fordi jeg har sagt at jeg må ha minst mulig trapper fordi det er så vondt - men hjelper lite st han går å huffer seg for alt han må gjøre..
Hva får du til mat da?
Jaaa. Gleder oss masse![]()
Jeg tror også gutt[emoji12]
Hmm svart bergans eller grønn isbjjørn skibukse...
Ta han med til legen så han kan forklare![]()
Snart mat her også
Nja må tenke på detSvart dersom det er den fargen du trenger[emoji2]
Inntatt horisontalen på sofaen. Og her blir jeg liggende. Kommer meg rett og slett ingen annet sted
Mannenlager tacoHva blir det?
Åh såpass jaDa får jeg bare tilbake "kan ikke ta fri fra jobb veit du" så han kan aldri bli med![]()
Det er stas for ungene å plukke jordbær i egen hage
Jeg har mine i en tre etasjes sånn (dog andre farger)![]()
Men årets frø fra Kina (ebay) lurer jeg på om klatrer så de vurderer jeg i så fall samlokaliseres med sukkererter. Knall for ungene i så fall.
Hvil deg i sofa du[emoji4] håper formen bedrer seg etterhvert!