♫ Skravletråd Mars ♫

Tror kb må ha ny sykkel i pr også
Dyrt i grunn
Vel eldste blir 10 år, så tenker at siden det er et rundt tall er det ikke så farlig at det blir litt dyrt

Bekkenet sim feil?

Yep. :/ irriterende hvor lite som skal til. Og egentlig litt irriterende hvor lite støttende gubben er. Jo han går ned med klærne i kjelleren og setter de på vask fordi jeg har sagt at jeg må ha minst mulig trapper fordi det er så vondt - men hjelper lite st han går å huffer seg for alt han må gjøre..

Yep. :/ irriterende hvor lite som skal til. Og egentlig litt irriterende hvor lite støttende gubben er. Jo han går ned med klærne i kjelleren og setter de på vask fordi jeg har sagt at jeg må ha minst mulig trapper fordi det er så vondt - men hjelper lite st han går å huffer seg for alt han må gjøre..
Ta han med til legen så han kan forklare ;)

Hva får du til mat da?

Viste seg at han bare ordna noe på kjøkkenet. Ikke begynt med mat. Må nok karre meg opp selv:( vi skal iallefall ha kyllingfilet med ris, chips og bretagne saus. Hva får du?

Jeg tror også gutt[emoji12]

Hehe. Du har det på følelsen ja ;) veldig spent på om vi får rett om ti dager;) om de ikke sier det eller ser det på oul er det garantert st jeg må ta en ekstra ul kun for å finne det ut :p

Det er stas for ungene å plukke jordbær i egen hage

Jeg har mine i en tre etasjes sånn (dog andre farger)
75d45c5ff3f7586ed46de76b368247e7.jpg

Men årets frø fra Kina (ebay) lurer jeg på om klatrer så de vurderer jeg i så fall samlokaliseres med sukkererter. Knall for ungene i så fall.

Så stilig potte![emoji2]

Hvil deg i sofa du[emoji4] håper formen bedrer seg etterhvert!

Will do:) håper bare det hjelper. Glemte bbhugme puten min på soverommet og kan ille hente den heller:( jenta sover rett innafor og blir bare å vekke henne. Så må klare meg uten min kjære bekkenpute ikveld: p

Back
Topp