Coop obs hadde noe vintersko til 49,- så jeg!
Hva??? Må jeg en tur på lagunen idag også da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Coop obs hadde noe vintersko til 49,- så jeg!
Tømming av kofferterGod dag Kengu[emoji2] planer idag?
Var nok appelsimjuicen som hjalpDet skal visst hjelpe ja[emoji4]
Må jo gjøresFlink du er[emoji2]
FotballcupHva skal du da?[emoji6]
Aldri smaktNei, jeg valgte å lage en vond kake[emoji12][emoji23]
Selvsagt er den god![emoji1]
Fin og rolig herHei hei alle sammen. Hvordan er lørdagen deres?![]()
Det hadde jeg også opprinnelig med eldstemann. Ble flyttet til 13 og født 19
Tante å de har det på sønnen sin gravSå deilig datenkte jeg skulle lure mannen til å lage fromasj i dag jeg, men nå har han begynt å bli dårlig og
Akkurat nå ligger vi under hvert vårt pledd på sofaen og frøkna sover i vogna si
Lurer på når denne forkjølelsen skal gå over. Bare mer og mer slim her, blitt mer tungpustet i dag og litt mer trykk i trynet igjen. + svimmel og sløv
Ellers har vi vært en tur på kirkegården i dag med et lys til lillebror, og frøkna gikk rundt og studerte de gravstøttene som var der. Hun likte veldig godt de med fugler på toppen, så vi må vel kanskje ha det hos lillebror og tenker jeg ♡
Ja, hadde kanskje ikke vært dumt med ett eller 2. Så hadde jeg hatt 4 par med sko så hadde jeg hatt alt jeg trengteHehe. Så kanskje vi innerst inne trenger ett til to par til skohahah
Savner at det kommer noen på døra her også(sier nok ikke det samme fea april og utover for da pleier det alltid å være barn her)Plan vagt revidert.
Eldstemann stakk til en kompis som ringte og mellomste ut for å se om nabojenta vil leke
Eldste med beskjed om å bare bli en time, han skal spise før han skal i kirka. Og muligens så jordbær. Jeg kan jo gjøre klart så drysser de på frø før vi spiser![]()
Denne kompisen ringer på mobil. Men min bare går bort og ser om han er hjemme (ingen av dem har telefon så det går via foreldre)Savner at det kommer noen på døra her også(sier nok ikke det samme fea april og utover for da pleier det alltid å være barn her)
Hehe, pysjen er god[emoji12]
Hva skal dere idag?
Ja, hadde kanskje ikke vært dumt med ett eller 2. Så hadde jeg hatt 4 par med sko så hadde jeg hatt alt jeg trengte
Eneste er at når jeg skal kjøpe nye sko ender jeg alltid opp med joggesko, selv om jeg kanskje trenger noen litt finere.![]()
Ikkeb jeg heller, før jeg googlet tips i gårHehe, det har jeg ikke hørt om før[emoji12] håper hun snart blir i form igjen!
Så skal vist hjelpe å sitte en halv løk på nattbordet/ under sengen. Så skal hosten forsvinne ganske fort. Hehe. Kjenner jeg er skeptisk, men mange som sier det funker Tante å de har det på sønnen sin grav
Ja, og noe mer trenger man vel egentlig ikkeJa. Egentlig. Da har man joggesko, penere sko, vintersko og støvler![]()
He he går mye jaAdskilling mer utegåer enn meg![]()