♫ Skravletråd Mars ♫

Plan vagt revidert.

Eldstemann stakk til en kompis som ringte og mellomste ut for å se om nabojenta vil leke

Eldste med beskjed om å bare bli en time, han skal spise før han skal i kirka. Og muligens så jordbær. Jeg kan jo gjøre klart så drysser de på frø før vi spiser :-)

Så deilig da :) tenkte jeg skulle lure mannen til å lage fromasj i dag jeg, men nå har han begynt å bli dårlig og :eek:

Akkurat nå ligger vi under hvert vårt pledd på sofaen og frøkna sover i vogna si :)
Lurer på når denne forkjølelsen skal gå over. Bare mer og mer slim her, blitt mer tungpustet i dag og litt mer trykk i trynet igjen. + svimmel og sløv

Ellers har vi vært en tur på kirkegården i dag med et lys til lillebror, og frøkna gikk rundt og studerte de gravstøttene som var der. Hun likte veldig godt de med fugler på toppen, så vi må vel kanskje ha det hos lillebror og tenker jeg ♡
Tante å de har det på sønnen sin grav

Hehe. Så kanskje vi innerst inne trenger ett til to par til sko:p hahah
Ja, hadde kanskje ikke vært dumt med ett eller 2. Så hadde jeg hatt 4 par med sko så hadde jeg hatt alt jeg trengte:p

Eneste er at når jeg skal kjøpe nye sko ender jeg alltid opp med joggesko, selv om jeg kanskje trenger noen litt finere. :p

Plan vagt revidert.

Eldstemann stakk til en kompis som ringte og mellomste ut for å se om nabojenta vil leke

Eldste med beskjed om å bare bli en time, han skal spise før han skal i kirka. Og muligens så jordbær. Jeg kan jo gjøre klart så drysser de på frø før vi spiser :)
Savner at det kommer noen på døra her også(sier nok ikke det samme fea april og utover for da pleier det alltid å være barn her)

Savner at det kommer noen på døra her også(sier nok ikke det samme fea april og utover for da pleier det alltid å være barn her)
Denne kompisen ringer på mobil. Men min bare går bort og ser om han er hjemme (ingen av dem har telefon så det går via foreldre)

Men vi har hatt unger på døra jevnt i vinter også vi, men det blir mer nå fremover ja

Ja, hadde kanskje ikke vært dumt med ett eller 2. Så hadde jeg hatt 4 par med sko så hadde jeg hatt alt jeg trengte:p

Eneste er at når jeg skal kjøpe nye sko ender jeg alltid opp med joggesko, selv om jeg kanskje trenger noen litt finere. :p

Ja. Egentlig. Da har man joggesko, penere sko, vintersko og støvler :p

Hehe, det har jeg ikke hørt om før[emoji12] håper hun snart blir i form igjen!
Ikkeb jeg heller, før jeg googlet tips i går :hilarious: Så skal vist hjelpe å sitte en halv løk på nattbordet/ under sengen. Så skal hosten forsvinne ganske fort. Hehe. Kjenner jeg er skeptisk, men mange som sier det funker :p Og hvis hun får sove så tåler jeg litt løk lukt. For når hun våkner, våkner minste og han blir jo helt i 100 og bruker lang tid på å sovne igjen :p

Tante å de har det på sønnen sin grav

Har ikke bestemt oss for stein enda, men tenker kanskje en bamse istedenfor fugl :) hun var veldig opptatt av de det var bamser på også.

Syns det er litt koselig. Blir litt som at de sitter og passer på :)

Back
Topp