♫ Skravletråd Mars ♫

Hehe, jeg liker fortsatt å spille sånn når jeg er ute på tur, og det er jeg jo med lillemor støtt og stadig. Så da koser meg med med motivasjon til å gå litt ekstra.

Ingenting er bedre enn det![emoji2]

Føles ikke så mye tvil nei. Så spørs om vi skulle tatt det opp med legen, men vet ikke helt hva hun skal gjøre utover å stadfeste at det er det?

Han har lagt seg med bøtte ved senga nå og satser på å sove det av seg. Paraet tok brodden av hodepina så da er det bare kvalmen igjen.

Vet ikke om det finnes noe medisin for barn eller om det er kun Paracet som gjelder?[emoji4]

akkurat nå er det avslutning av årsoppgjøret, revisor tidligere i uka og sånn, så jeg er spent videre.

Men det er ikke så ille som den forrige jobben. Han kom hjem til taco i dag. Han skal trolig spille fotballturnering i morgen. (derved sitter jeg alene med ungene, men det er nå så. Eldstemann skal være i kirken fra 15, så jeg har sagt jeg håper han er hjemme til å hente ham, for det er sånn 1930 eller noe sånn, og da har jeg yngste i drømmeland håper jeg.

Bra det er bedre enn den forrige jobben i det minste[emoji4]
Og som revisor er sikkert deler av året travlere enn andre?

Bra det er bedre enn den forrige jobben i det minste[emoji4]
Og som revisor er sikkert deler av året travlere enn andre?
Han er ikke revisor, han hadde revisor på besøk. Han er økonomiansvarlig der han jobber ;-)

Men håper det er andre tider som er roligere ja (det et det definitivt for revisorer)

Vet ikke om det finnes noe medisin for barn eller om det er kun Paracet som gjelder?[emoji4]
Både ja og nei, om paracet holder er det nok det han skal bruke. Imigran nesespray er godkjent fra ti år, men han er jo bare 8,5. Men så er han ikke så ille plaget heller virker der som. Han får hjelp av paracet for hodepinen, og da er det jo greit

Spenningsserie[emoji2]
Kort fortalt: en superkjeltring som fungerer som informant for politiet og serverer dem den ene saken etter den andre[emoji2] også er det alltid en liten twist...[emoji122]

Hmm... Vi liker sånt her i huset, så kanskje vi må gi denne en sjanse. Takk for tips! :)

God morgen :) ligger fortsatt i senga og sløver. Men må nok snart opp. Må tisse[emoji85][emoji85][emoji85]

Skulle lage noe kos til ungene... noe sier meg at jeg skulket faget "opplegging av rettene"....
9814dc7906b58642441e35c3a677f8fe.jpg

Hihi, det så jo utrolig lekkert ut da![emoji1]

Han er ikke revisor, han hadde revisor på besøk. Han er økonomiansvarlig der han jobber ;-)

Men håper det er andre tider som er roligere ja (det et det definitivt for revisorer)

Aha, da skjønner jeg[emoji4]

Back
Topp