Nå vil jeg ha helg![]()
Når har du helg da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå vil jeg ha helg![]()
Hallo damer! Hvordan går det med dere? Har dere allerede rukket å ta helg? Ønsker dere alle ei finfin helg!![]()
Det er det! Samboer er dessverre lei av Taco da.. Men, klarer likevel å få det til neeesten ukentlig [emoji28]Men det er jo så godt. [emoji7]
Takk, det trengs [emoji14]
Uideelt å bo med råtten vegg, og har heller ikke så lyst til å leie der vi leide før (veldig lite). Trenger noe større, og ikke helseskadelig. ><
Ja vi liker det hvdrtfall
Åhjelpes;p bruker du alle iblandt og?![]()
Hadde jo samtidig vært greit å eie noe, (leier av pappa, der veggen er ødelagt), så.. Fant ut at det skadet ikke å SØKE i alle fall. Så får vi ta det derfra. Skulle være 1 mnd behandlingstid i vår kommune, stod det..Da skjønner jeg godt dere søker om lån. Krysser fingrene for at dere får[emoji4]
Vel. Impulsen lenge leve. Slenge meg i dusjen. Så ut på jentefest [emoji14] Haha. Kjøre unga til farmora si først da. Da ses vi nok i morgen [emoji7] Kos dere [emoji482]
Vel. Impulsen lenge leve. Slenge meg i dusjen. Så ut på jentefest [emoji14] Haha. Kjøre unga til farmora si først da. Da ses vi nok i morgen [emoji7] Kos dere [emoji482]
Du altså! Men ja, skal ikke se vekk fra det [emoji23][emoji23]

Takk
Er ikke noe gøy å være tett nei. Håper det går fort over da. God bedring til deg og ♡
God morgen
Regner litt i dag, vi pakker nå så skal vi levere bagasjen ned før vi stikker ut å gjør det vi skal.
Hva skal dere spise til lunsj i dag? Begynner å bli sulten jeg...
Å jada! Alle blir brukt, men det er noen favoritter blant dem. Har faktisk tatt med flere til skomakeren for å få flikket nye hæler.![]()
Nå vil jeg ha helg![]()
Ja...? Mente sitronfromasj altså!![]()