♫ Skravletråd Mars ♫

Noen med link til fine lange gravidkjoler de veit om? Sommerlige eller bryllupsaktige? Skal gifte meg i juni så:p

Takk, det trengs [emoji14]
Uideelt å bo med råtten vegg, og har heller ikke så lyst til å leie der vi leide før (veldig lite). Trenger noe større, og ikke helseskadelig. ><

Da skjønner jeg godt dere søker om lån. Krysser fingrene for at dere får[emoji4]

Vel. Impulsen lenge leve. Slenge meg i dusjen. Så ut på jentefest [emoji14] Haha. Kjøre unga til farmora si først da. Da ses vi nok i morgen [emoji7] Kos dere [emoji482]

Da skjønner jeg godt dere søker om lån. Krysser fingrene for at dere får[emoji4]
Hadde jo samtidig vært greit å eie noe, (leier av pappa, der veggen er ødelagt), så.. Fant ut at det skadet ikke å SØKE i alle fall. Så får vi ta det derfra. Skulle være 1 mnd behandlingstid i vår kommune, stod det..

Å jada! Alle blir brukt, men det er noen favoritter blant dem. Har faktisk tatt med flere til skomakeren for å få flikket nye hæler. ;)

Imponerende :p jeg har 2 par sko. Og thats it :p hahha

Vel. Impulsen lenge leve. Slenge meg i dusjen. Så ut på jentefest [emoji14] Haha. Kjøre unga til farmora si først da. Da ses vi nok i morgen [emoji7] Kos dere [emoji482]

Wow så gøy! Kose deg masse :)

Back
Topp