Takk, jenter - vi koste oss og tok den helt ut!![]()
Deilig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, jenter - vi koste oss og tok den helt ut!![]()
Hver sin smak [emoji56] Hekta på criminal jeg så [emoji56]

Yep. Sovnet litt over 6, sov til ett-to..
Absolutt [emoji7] Sko er også ett kapittel. Gule, lilla, svarte, brune, hvite, grønne, blomster. Det aller meste gitt [emoji7]![]()
Også favoritt treningstightsen min da [emoji7]
Ja til farger! [emoji41]
Hoho, du er smart som kjøper deg forumtid![emoji23][emoji41]
ROPER :GOD MORGEN alle sammen. DET ER HEEEEELG![]()
Gratulerer med premie![emoji2][emoji2]
Hallo!!![emoji2][emoji2] så koselig å se deg![emoji173]
Alt bra med dere??
Gleder meg!
Men prøver også å nyte nuet. Vokser altfor fort!
Neimen er det fler enn meg? Så bra da! Har 2 halvleste bøker fra jul og påske 2015/16 som skal fullføres og skal en tur på en strikkesjappe og kjøpe nybegynner kit. ( om det finnes)
Tips til hva jeg bør starte med? Vil gjerne ha en trendy selvstrikket genser med det er kanskje å ta seg litt vann over hode...
Ja [emoji56] Elsker det. Både i interiør og i klær. Har gule sko og gul veske. Sikler på ei gul bukse [emoji23] Har gul kjole. Brukt den mye. Og fått mange komplimenter da for å bruke farger i det hele tatt [emoji23]
Siste innkjøpet av et gult plagg var denne buksa, men dessverre ble det retur, fordi passformen var ikke SÅ god som Norrønabuksene mine... 
Absolutt [emoji7] Sko er også ett kapittel. Gule, lilla, svarte, brune, hvite, grønne, blomster. Det aller meste gitt [emoji7]![]()
Også favoritt treningstightsen min da [emoji7]
Ja til farger! [emoji41]
Er ikke for ingenting navnet er "Shoegrl"! Skappel-genseren er rimelig enkel å strikke, og sikksakk-skjørtet fra Klompelompe.![]()
var så kjedelig uten profil bilde. Så fant ut at nå var tiden inneGod morgen, litenspire!Jada, er oppe og hopper.
Har ei god natt?
( Tenkte først - "WTF? Hvem er dette?"Men så var det deg, med et nytt profilbilde jo!
Blir helt forvirret av mindre...
)
Tett nese er det verste jeg vet. God bedringFortsatt god bedring[emoji4]
Her er jeg i gang...[emoji849] pottetett og jeg hater det!

I morgen skal vi på hytten til svigerfar og hugge ved. Søndag skal hele bølingen på slalom, og middag hos svigermor etterpå.Good morning! Digg med helg! Store planer?
Akkurat nå ser jeg på Greys, The walking dead, izombie og how to get away with murder.
Venter i spenning på nytt fra game of thrones
Sons of anarchy er også verdt å se !
jammen, er ikke det lov til å rope litt en fredagsmorgen??Fælt som du roper da! Hyyyysj - folk sover jo ennå!![]()
Er det ikke april som er premiere GOT mnd? Men mener jeg las at den ble litt forsinket pga av manglene snøJeg også venter på GOT!! Hvor blir det av den da???