♫ Skravletråd Mars ♫

Absolutt [emoji7] Sko er også ett kapittel. Gule, lilla, svarte, brune, hvite, grønne, blomster. Det aller meste gitt [emoji7]
05c94db2f4d9c4a3365a7e7a519e215c.jpg

Også favoritt treningstightsen min da [emoji7]

Ja til farger! [emoji41]

Den var råstilig!![emoji1][emoji1]

Hallo!!![emoji2][emoji2] så koselig å se deg![emoji173]
Alt bra med dere??

Takk i like måde :D går greit med mann og barn. Jeg er gravid og har bekkenløsning uttav he** :p så ligger hjemme sykemeldt for tiden:p enn med dere?:)

God morgen! Da var det fredag igjen! Her i Oslo er det regn og tunge skyer. Deilig innevær! :) skal en tur på trening (med mini på Babysats) og etter det en tur ut for å finne solhatt og solbriller til baby. Ingen som har fått inn enda så sliter litt med den! Rekker ikke bestille på nett (drar neste torsdag) sportsbutikk kan kanskje ha?

Deres planer for dagen?

Neimen er det fler enn meg? Så bra da! Har 2 halvleste bøker fra jul og påske 2015/16 som skal fullføres og skal en tur på en strikkesjappe og kjøpe nybegynner kit. ( om det finnes)

Tips til hva jeg bør starte med? Vil gjerne ha en trendy selvstrikket genser med det er kanskje å ta seg litt vann over hode...

Skappel-genseren er rimelig enkel å strikke, og sikksakk-skjørtet fra Klompelompe. ;)

Ja [emoji56] Elsker det. Både i interiør og i klær. Har gule sko og gul veske. Sikler på ei gul bukse [emoji23] Har gul kjole. Brukt den mye. Og fått mange komplimenter da for å bruke farger i det hele tatt [emoji23]

Denne hadde gått meg hus forbi i går! :eek: Så bare at Ronja hadde kommentert den nå, og lette febrilsk etter det opprinnelige innlegget - YAY! Gult er kult! :D Jeg også elsker farger, på klær, sko og det som er! :gen014 Siste innkjøpet av et gult plagg var denne buksa, men dessverre ble det retur, fordi passformen var ikke SÅ god som Norrønabuksene mine... :sorry:

Vedlegg

• fjellreven_keb_bukse_curved_dame_89580_160-306x768.jpg
    fjellreven_keb_bukse_curved_dame_89580_160-306x768.jpg
    25,1 KB · Visninger: 8
Absolutt [emoji7] Sko er også ett kapittel. Gule, lilla, svarte, brune, hvite, grønne, blomster. Det aller meste gitt [emoji7]
05c94db2f4d9c4a3365a7e7a519e215c.jpg

Også favoritt treningstightsen min da [emoji7]

Ja til farger! [emoji41]

Hørte jeg noen snakke om SKO?!? :excited001 Er ikke for ingenting navnet er "Shoegrl"! ;) Vil se skosamlingen din en dag!! :D

God morgen, litenspire! :) Jada, er oppe og hopper. ;) Har ei god natt?

( Tenkte først - "WTF? Hvem er dette?" :laughing021 Men så var det deg, med et nytt profilbilde jo! :happy112Blir helt forvirret av mindre... :p )
var så kjedelig uten profil bilde. Så fant ut at nå var tiden inne :P :P

Hatt en god natt når jeg først klarte å sovne.
Etter den tråden her inne med: hva gjør du når du ikke får sove?
Fikk jeg selvsagt ikke sove:P :P

Din natt da?

Akkurat nå ser jeg på Greys, The walking dead, izombie og how to get away with murder.

Venter i spenning på nytt fra game of thrones :D

Sons of anarchy er også verdt å se !

Jeg også venter på GOT!! Hvor blir det av den da???

Fælt som du roper da! Hyyyysj - folk sover jo ennå! :p
jammen, er ikke det lov til å rope litt en fredagsmorgen??

Kan ikke sove bort sumarsnatta..... nei vent litt. Kan ikke sove bort vinters morningen.... Hmm. Klinga ikke like fint det.

Ok. Skal hviske noen timer til da:p

Back
Topp