>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Den ble jeg aldri fan av [emoji14] Den hadde sikkert kommet seg im jeg prøvde litt mer. Menmen. Hører jo skryt da!Ble visst noen episoder med Black sails idag også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den ble jeg aldri fan av [emoji14] Den hadde sikkert kommet seg im jeg prøvde litt mer. Menmen. Hører jo skryt da!Ble visst noen episoder med Black sails idag også![]()
Jeg handler alltid under tollgrensa.
Eller jeg har kjøpt en kjole som kom over. Men den var så spesielt at jeg glatt betalte toll[emoji4]
Her ser vi fallen skies![]()
Gøy med serier! Hvilken sjanger er dette?
Den begynte vi på, men jeg mista litt interessen![]()
Liker at den er blå, men samtidig feminin pga blomstene. Kjempefin! Hvor er den fra?
Hvor gammel er jenta di?
Til bursdagen blir det vel mer tallerker og dill
Men pakkelek pleier vi ha på julaften. Og man kan finne mye morsomt tull på ebay til billig peng. Alltid morsomt å se mannen åpne en pakke som viser seg å være sokker med tær. Ser helst han krymper seg av skrekk [emoji23]
Ja var det jeg og likteden er fra name it. En nyhet tror jeg.
Hun er 18mnd nå![]()
Den ble jeg aldri fan av [emoji14] Den hadde sikkert kommet seg im jeg prøvde litt mer. Menmen. Hører jo skryt da!![]()
Pirater[emoji7][emoji7]
Akkurat nå ser jeg på Greys, The walking dead, izombie og how to get away with murder.Hva er deres favorittserier for øyeblikket?
Hva er deres favorittserier for øyeblikket?
Akkurat nå ser jeg på Greys, The walking dead, izombie og how to get away with murder.
Venter i spenning på nytt fra game of thrones
Sons of anarchy er også verdt å se !
Ofte sånn ja! Mye mer omfattende det man kan finne på ebay! Også så mye liksom!Hørtes veldig artig ut[emoji4][emoji4][emoji4][emoji4]
Til bursdager er det kopper fat og dill ja. Har lett litt etter vaiana ting. Norge henger liksom litt bak de andre landene på Disney ting.
Akkurat nå ser jeg på Greys, The walking dead, izombie og how to get away with murder.
Venter i spenning på nytt fra game of thrones
Sons of anarchy er også verdt å se !
Fortsatt ikke lei Greys Anatomy[emoji85]
Saving Hope.
Black Sails.
Vikings.
Gane og throne
Homeland
Veldig gøy alder![]()
Saving hope har jeg ikke hørt om. Er det noe med sykehus ?
Vikings siste sesong var en skuffelse... resten av den var bra!
Homeland er en favoritt!
Venter i spenning på game of thrones! [emoji173]