♫ Skravletråd Mars ♫

Ble visst noen episoder med Black sails idag også;)
Den ble jeg aldri fan av [emoji14] Den hadde sikkert kommet seg im jeg prøvde litt mer. Menmen. Hører jo skryt da! :D

Jeg handler alltid under tollgrensa.

Eller jeg har kjøpt en kjole som kom over. Men den var så spesielt at jeg glatt betalte toll[emoji4]

Ha da er det jo verdt det. Men hver gang jeg får toll på kjøp er det jo nesten 300 kr i administrasjonsgebyr... da er det ikke så rimelig lenger.. grensen burde heves helt klart

Til bursdagen blir det vel mer tallerker og dill :D

Men pakkelek pleier vi ha på julaften. Og man kan finne mye morsomt tull på ebay til billig peng. Alltid morsomt å se mannen åpne en pakke som viser seg å være sokker med tær. Ser helst han krymper seg av skrekk [emoji23]

Hørtes veldig artig ut[emoji4][emoji4][emoji4][emoji4]

Til bursdager er det kopper fat og dill ja. Har lett litt etter vaiana ting. Norge henger liksom litt bak de andre landene på Disney ting.

Akkurat nå ser jeg på Greys, The walking dead, izombie og how to get away with murder.

Venter i spenning på nytt fra game of thrones :D

Sons of anarchy er også verdt å se !

Enig i mye her:
Greys-love IT!
Walking dead: venter på sesong 6 på HBO! Kommer jo aldri!

Sons: tidenes beste serie :)

Hørtes veldig artig ut[emoji4][emoji4][emoji4][emoji4]

Til bursdager er det kopper fat og dill ja. Har lett litt etter vaiana ting. Norge henger liksom litt bak de andre landene på Disney ting.
Ofte sånn ja! Mye mer omfattende det man kan finne på ebay! Også så mye liksom!

Er veldig gøy. Vi slåss jo om samme pakker. Så gleden (min) var svær når mannen åpna pakken i fjor med barbieleppestifter. Han kjempa tappert da [emoji23]

Fortsatt ikke lei Greys Anatomy[emoji85]
Saving Hope.
Black Sails.
Vikings.
Gane og throne
Homeland

Saving hope har jeg ikke hørt om. Er det noe med sykehus ?

Vikings siste sesong var en skuffelse... resten av den var bra!

Homeland er en favoritt!

Venter i spenning på game of thrones! [emoji173]

Saving hope har jeg ikke hørt om. Er det noe med sykehus ?

Vikings siste sesong var en skuffelse... resten av den var bra!

Homeland er en favoritt!

Venter i spenning på game of thrones! [emoji173]

Ja, sykehus. Liker du greys liker du saving hope. Mener alle sesongene ligger på sumo.

Back
Topp