Det er jo detHåper det. Kjekt med en aktivitet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo detHåper det. Kjekt med en aktivitet![]()
Usj. Men den er ikke pen da... Prøvde meg på perlestrikk. Men ser jeg er ikke så flink akkurat.. men 6 åringen er fornøyd da![]()
![]()
Kjekt å se degHihi jeg oghar ikke spist middag idag dog
![]()
Usj. Men den er ikke pen da... Prøvde meg på perlestrikk. Men ser jeg er ikke så flink akkurat.. men 6 åringen er fornøyd da![]()
![]()
Manuell terapeut har jeg virkelig tro på. Er det noe staten dekker? Eller må du betale selv?
Da må du i alle fall lage noe! Løp og lag[emoji6]
Premiene for mars. Eller var det kanskje ikke det dere pratet om [emoji12]
Topp 100 er alltid gøy, men nå i mars skjer det også to andre morsomme (og enda hemmelige) ting på forumet![]()
Ser den forsvinner raskt ja. Snart leggetid for unga også [emoji14] Juhu.Langt derifra her [emoji14] hadde 40% for en halvtime siden. Nå er jeg på 10![]()
Tusen takkSå veldig fint ut syns jeg da![]()
Tusen takkDen ble jo kjempe fin[emoji1360] flink du er!
Tusen takkDet blir kjempefint!
Ser den forsvinner raskt ja. Snart leggetid for unga også [emoji14] Juhu.
Tusen takk
Tusen takk
Tusen takk
Alt man får til med å bruke google og youtube altså [emoji23] Når man får litt innfall. Prøver å kikke litt på hekling også... Men tror jeg drøyer litt det enda haha.
Hahaha. Samme her... Leste nå ut Hunger games bøkene da faktisk. Men broderiet jeg skulle få ferdig... Jeg vet ikke hvor det er en gang.... [emoji23][emoji85]Strikking var en av de tingene jeg skulle lære meg i permisjonen. Det og lese mer. Har ikke strikket noe og ikke åpnet en bok. Men jeg har sett umenneskelig mye serier. Fyskamseg![emoji12] 4,5 mnd igjen av permisjonen. Jeg er nå en kvinne med et mål! [emoji109]
Joda braTakk det sammehvordan går det?
![]()
Klarer jeg 98 000 innlegg denne mnd tro
Førskolegruppen skal på hyttetur (sånn en drøy time herfra)
Jeg og liker enkle jordfarger. Men på våren kliner jeg til med farget putetrekk[emoji85][emoji85]
Skjønner ikke hvordan dere alle klarer å følge med her inneHar sittet siden i går kveld å lest litt her inne, og i dag prøvde jeg å hive meg litt med (ganske fornøyd med det altså, hadde aldri trudd jeg skulle tørre) men så gjør jeg på noe annet en liten stund. Og når jeg kommer tilbake har jeg falt helt ut igjen
Er vel kanskje en sånn ting man lærer seg etter en stund her inne. Men nå har jeg hverfall prøvd meg, ville være med på moroa jeg og
![]()
Var ikke så verst det. Kunne egentlig bare holdt meg der, var visst ikke noe vits i å prøve å sove. /prøvd i 4-5 timer
Yep. Sovnet litt over 6, sov til ett-to..Det hørtes slitsomt ut![emoji849]
Hahaha. Samme her... Leste nå ut Hunger games bøkene da faktisk. Men broderiet jeg skulle få ferdig... Jeg vet ikke hvor det er en gang.... [emoji23][emoji85]