♫ Skravletråd Mars ♫

Usj. Men den er ikke pen da... Prøvde meg på perlestrikk. Men ser jeg er ikke så flink akkurat.. men 6 åringen er fornøyd da :)
a339279eca9109f9417b6bdfcf3ad78e.jpg

Den ble jo kjempe fin[emoji1360] flink du er!

Langt derifra her [emoji14] hadde 40% for en halvtime siden. Nå er jeg på 10:p
Ser den forsvinner raskt ja. Snart leggetid for unga også [emoji14] Juhu.
Så veldig fint ut syns jeg da :D
Tusen takk :D
Den ble jo kjempe fin[emoji1360] flink du er!
Det blir kjempefint!

Alt man får til med å bruke google og youtube altså [emoji23] Når man får litt innfall. Prøver å kikke litt på hekling også... Men tror jeg drøyer litt det enda haha.

Ser den forsvinner raskt ja. Snart leggetid for unga også [emoji14] Juhu.

Alt man får til med å bruke google og youtube altså [emoji23] Når man får litt innfall. Prøver å kikke litt på hekling også... Men tror jeg drøyer litt det enda haha.

Strikking var en av de tingene jeg skulle lære meg i permisjonen. Det og lese mer. Har ikke strikket noe og ikke åpnet en bok. Men jeg har sett umenneskelig mye serier. Fyskamseg![emoji12] 4,5 mnd igjen av permisjonen. Jeg er nå en kvinne med et mål! [emoji109]

Strikking var en av de tingene jeg skulle lære meg i permisjonen. Det og lese mer. Har ikke strikket noe og ikke åpnet en bok. Men jeg har sett umenneskelig mye serier. Fyskamseg![emoji12] 4,5 mnd igjen av permisjonen. Jeg er nå en kvinne med et mål! [emoji109]
Hahaha. Samme her... Leste nå ut Hunger games bøkene da faktisk. Men broderiet jeg skulle få ferdig... Jeg vet ikke hvor det er en gang.... [emoji23][emoji85]

Skjønner ikke hvordan dere alle klarer å følge med her inne :p Har sittet siden i går kveld å lest litt her inne, og i dag prøvde jeg å hive meg litt med (ganske fornøyd med det altså, hadde aldri trudd jeg skulle tørre) men så gjør jeg på noe annet en liten stund. Og når jeg kommer tilbake har jeg falt helt ut igjen :p Er vel kanskje en sånn ting man lærer seg etter en stund her inne. Men nå har jeg hverfall prøvd meg, ville være med på moroa jeg og ;)

Så gøy at du slenger deg med![emoji1][emoji1] vi liker nye fjes!
Bare å henge med der du kan, hopp inn i samtaler[emoji12]

Hahaha. Samme her... Leste nå ut Hunger games bøkene da faktisk. Men broderiet jeg skulle få ferdig... Jeg vet ikke hvor det er en gang.... [emoji23][emoji85]

Neimen er det fler enn meg? Så bra da! Har 2 halvleste bøker fra jul og påske 2015/16 som skal fullføres og skal en tur på en strikkesjappe og kjøpe nybegynner kit. ( om det finnes)

Tips til hva jeg bør starte med? Vil gjerne ha en trendy selvstrikket genser med det er kanskje å ta seg litt vann over hode...

Back
Topp