Kjenner jeg er fysen på noe god mat altså...
Hva er du fysen på?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner jeg er fysen på noe god mat altså...
Spennende med ultralyd! Og håper formen bedrer seg, eller i hvert fall ikke forverres.
Hva er du fysen på?
Uff nei. Orka ikke vente lengre nå... 28% holder vel en times tid? [emoji23]Merker det godt selv også. Før kunne det gå 2 dager mellom lading. Men ikke nå gitt[emoji85][emoji85]
Begynner med behandling på mandag så håper det hjelper på så jeg kommer ut i jobb![]()
Mat. Ikke godis eller no. Bare sulten. Og veit ikke hva![]()
Det må jeg investere i gitt [emoji23] Min er kortJa, gjelder å ha lang ledning som rekker til sofakroken! [emoji6]
Usj. Men den er ikke pen da... Prøvde meg på perlestrikk. Men ser jeg er ikke så flink akkurat.. men 6 åringen er fornøyd daMer enn hva jeg har gjort da
Får vi se bilde?
Begynner med behandling på mandag så håper det hjelper på så jeg kommer ut i jobb![]()
Uff nei. Orka ikke vente lengre nå... 28% holder vel en times tid? [emoji23]
Mat. Ikke godis eller no. Bare sulten. Og veit ikke hva![]()
Uff nei. Orka ikke vente lengre nå... 28% holder vel en times tid? [emoji23]
Uff, ikke noe godt med bekken plager.
Fysio du skal gå til?
Det må jeg investere i gitt [emoji23] Min er kort
Husker jeg ofte lagde meg noe god mat til kvelds også når jeg var gravid[emoji23] var jo sulten 24/7[emoji23][emoji23][emoji23]
Lykke til!
Så veldig fint ut syns jeg daUsj. Men den er ikke pen da... Prøvde meg på perlestrikk. Men ser jeg er ikke så flink akkurat.. men 6 åringen er fornøyd da![]()
![]()
Nei. Endte på krykker sist tidlig da jeg ikke fikk behandling. Så prøver å unngå det nå. Har og en 1,5åring jeg skal fungere for.
Skal til ei som er manuell terapeut som spesialiserer seg på gravide![]()
Hihi jeg oghar ikke spist middag idag dog
![]()