♫ Skravletråd Mars ♫

Hei. Kjekt å se deg :-)

Takk i lige måde:) ikke fått vært her inne noe annet enn på terminforumet mitt :p blir vel sikkert mer å se nå som jeg desverre er sykemeldt i tre uker fremover

Uff ja. Man blir jo sliten. Og barna har plenty med ting de også. Aktiviteter, lekser og sånt noe.

Kjempegodt. Hendt jeg har laga cowboymat til middag. Mannen syns ikke det er helt middag da [emoji14] Men da blir det speilegg, bønner, stekt sopp, bacon og pølse. Mannen har rista brød til da [emoji14] Men sånn enkelt og greit innimellom med noe lettvint [emoji7]

Helt enig! Var forresten et godt tips med cowboymat! Skal testes

Veldig lite i dag. Har hjulpet farmor med å handle da. Ellers rolig med vinterferie og regn. Så lappelaging og middag, pluss har strikka ett skikkelig amatørpannebånd [emoji14] Om ikke annet prøver jeg hvertfall!
Mer enn hva jeg har gjort da;)
Får vi se bilde?

Både jeg og mannen fri så kost oss i byen. Kafé,museum og shopping . Gutta er på fjellet med besteforeldre og frøkna var i barnehagen:)
Så deilig med en fridag da :)

Da er mini lagt og mannen spiller Xbox på store tvn i stua. Føler meg som en snill kjæreste nå Hehe. Da kan jeg i hvert fall skravle med god samvittighet! :)

Kjenner jeg er fysen på noe god mat altså...

Så bra:D
Nja går greit. Ikke supert, men men ;) bekkenet skrangler og samvittigheten er på topp. Men baby vokser og snart tid for ordinær ultralyd så har mye å se frem til:)

Spennende med ultralyd! Og håper formen bedrer seg, eller i hvert fall ikke forverres.

Back
Topp