Hei. Kjekt å se deg![]()
Takk i lige måde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei. Kjekt å se deg![]()
Hmmm?
Og her er det date night [emoji173] kose dere!
Uff ja. Man blir jo sliten. Og barna har plenty med ting de også. Aktiviteter, lekser og sånt noe.
Kjempegodt. Hendt jeg har laga cowboymat til middag. Mannen syns ikke det er helt middag da [emoji14] Men da blir det speilegg, bønner, stekt sopp, bacon og pølse. Mannen har rista brød til da [emoji14] Men sånn enkelt og greit innimellom med noe lettvint [emoji7]
Da har frøkna sovna og samboer er ute og lufter hunden, så da ligger jeg på sofaen og prøver å bli frisk.
Fikk kjøpt meg nesespray i dag da, så det har hjulpet litt på trykket![]()
Får lade tlf. Begynner bli tomt gitt. Batteriet forsvinner raskt når man snakker her inne [emoji23]
Får titte innom her. Lenge siden jeg har hengt i skravletrådene. Har alle det bra?![]()
Tipper hun mener topp 100. For det andre har du vel ikke egentlig lansert enda?
Mer enn hva jeg har gjort daVeldig lite i dag. Har hjulpet farmor med å handle da. Ellers rolig med vinterferie og regn. Så lappelaging og middag, pluss har strikka ett skikkelig amatørpannebånd [emoji14] Om ikke annet prøver jeg hvertfall!
Ahh håpe det er noeSkulle ønske de hadde dans for små jenter her. Jenta mi på snart 4 har så lyst på dansing. Men eneste tilbudet for småputter er turn. Skal teste det ut på mandag om det er noe![]()
Blir brun,hvit og rustbrun.[emoji4]Har akkurat spist middag, mannen er på styremøte og jeg underholder trøtt baby som straks skal legge seg! Hvilke farger blir genseren?
Så deilig med en fridag daBåde jeg og mannen fri så kost oss i byen. Kafé,museum og shopping . Gutta er på fjellet med besteforeldre og frøkna var i barnehagen![]()
Hei! Ja har det topp, hva med deg?![]()
Da er mini lagt og mannen spiller Xbox på store tvn i stua. Føler meg som en snill kjæreste nå Hehe. Da kan jeg i hvert fall skravle med god samvittighet!![]()
Et eller annet. Vi vet ikke hva eller når.Ja mente det. Kommer det mer? *spent*
Så bra
Nja går greit. Ikke supert, men menbekkenet skrangler og samvittigheten er på topp. Men baby vokser og snart tid for ordinær ultralyd så har mye å se frem til
![]()
Da kan du skravle i vei![]()
Et eller annet. Vi vet ikke hva eller når.