♫ Skravletråd Mars ♫

Her kjøper jeg inn garn hver gang det er salg, til "neste prosjekt". Blir aldri ferdig med et og nå har jeg heller ikke begynt med nytt... Mye jeg har LYST til i alle fall, men blir ikke noe av noe. :P
Handler på salg jeg også.Men får liksom ikke tid til og strikke lenger [emoji23] [emoji23] [emoji23]

Trives godt:) gått ned til 70% nå(har i utgangspunktet 100%). Jobber i et lite bofellesskap
Så bra. Har ikke ønske om å jobbe 100. Greit med en dag i uka å ordne ting på syns jeg. Men altså 0830 til 1400 skal jeg ikke klage på gitt. Begynner og er ferdig på likt som barna på skolen da :D

Så bra. Har ikke ønske om å jobbe 100. Greit med en dag i uka å ordne ting på syns jeg. Men altså 0830 til 1400 skal jeg ikke klage på gitt. Begynner og er ferdig på likt som barna på skolen da :D
Så kjekt arbeidstiden passer deg/dere godt:) Mhm 100% ble alt for mye

Jeg tar som regel smør og brunost. Eldste tok smør og hvitost. Minsta tok kun smør.

Ellers er det syltetøy eller sukker på. :)

Speilegg er godt da [emoji7]

Alle nevnte kombinasjoner er digg på lapper. Jaaa egg er godt. Ble enkelt og greit i dag! Mannen ble litt skuffa da haha[emoji23]

Blir lite skravling herfra i kveld, mannen og jeg feirer jubileum. :) Ha en fin kveld damer, skravles snart!

Og her er det date night [emoji173] kose dere!

Back
Topp