Ja så detEr på vei [emoji13]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja så detEr på vei [emoji13]
Haha. Begge mine har vært i en slik periode. En periode spiste de sand og stein og neste freaka de ut bare de hørte en summelyd i lufta [emoji23] Men nå gå eldste og fanger edderkopper og slipper de ut i hagen. Bier/vepser derimot freaker oss alle ut enda hahaNjæ.. Haha. Samboer er enda sånn for edderkopper [emoji23]
Men håper det..! Hun er helt panisk i blant [emoji28]
God nattSov godt alle
Lagt meg under dyna med vondt i hodet, i håp om at det er bedre i morgen.
Altså. Regner sikkert like mye her [emoji14] Glade vestlandet haha. I fjor sommer var det mer regn enn sol hvertfall... Skikkelig demper gitt.Du... regner ikke så mye i Bergen! Regnet mer i Oslo noen måneder i 2016...
Er kun to remaer her. Bor på ei svær øy ser du. Litt tiltak å ta ferjer for en fromasje. Men ikke umulig oppgave altså [emoji23]Haha. Får håpe de tar inn til deg nå ta! Eller har en butikk i nærområdet som har inne![]()
Natta [emoji1]Nei, kaster inn håndkle! I morgen er det jobb og Christine hope showsnakkes!
Helt sant. Hver sin smak. Jeg takler ikke pudding. Sjokoladepudding, karamellpudding. Hater konsistensen på det der! [emoji87][emoji85]Jeg foretrekker nå andre ting.
Mer på dere
Masse god bedring og håper søvnen hjelper litt [emoji8]Sov godt alle
Hørtes slitsomt ut må jeg si [emoji14] Mye gåing da! [emoji1]På hotellet igjrn etter å ha vært innom 3 museum, buckingham palace og shoppet litt
Mhm mye gåing, men tok ikke rekorden fra barcelona i sept...Hørtes slitsomt ut må jeg si [emoji14] Mye gåing da! [emoji1]
Sov godt alle
Haha. Begge mine har vært i en slik periode. En periode spiste de sand og stein og neste freaka de ut bare de hørte en summelyd i lufta [emoji23] Men nå gå eldste og fanger edderkopper og slipper de ut i hagen. Bier/vepser derimot freaker oss alle ut enda haha
På hotellet igjrn etter å ha vært innom 3 museum, buckingham palace og shoppet litt
Wow! Ett solid antall skritt ja!Mhm mye gåing, men tok ikke rekorden fra barcelona i sept...
27000 skritt i dag
Usj da! Jeg prøver forholde meg rolig. Men unga husker med skrekk tilbake da en veps fløy under kjolen min og stakk meg rett i magen. Det hjalp veldig på skrekken ja [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]De er ikke så farlige [emoji23][emoji106]
Mi er redd for det som kryper. Men veps og humler og sånt.. I fjor visste hun godt at de ikke angriper uten grunn i alle fall [emoji28]
Hu er 10 år og hatt det nå 2 ganger iløpet av noen mnd, men aldri før.. Ja nå har hun lusekur i håretÅ nei! Aldri hatt lus i hus og håper vi slipper! Lusekur i håret nå da?
Litt kjedelig siden hu har så mye hår, men er nå andre gang hu har det og det på få mnd [emoji14] hu syntes det var ekkelt når jeg sa hva lusen lever av [emoji14]God kveld! Må være kjedelig med lus :O
Aldri opplevd selv på verken meg selv eller ungen, men høres ugøy ut. Spesielt om man har en sånn som mi er; "Æææh, jeg kan ikke gå på badet, fordi jeg TROR det kan være insekt der inne" ...
Så hyggelig sagt [emoji173]Koselig å se deg![emoji173]
Lykke til i lusejakten!