♫ Skravletråd Mars ♫

Njæ.. Haha. Samboer er enda sånn for edderkopper [emoji23]
Men håper det..! Hun er helt panisk i blant [emoji28]
Haha. Begge mine har vært i en slik periode. En periode spiste de sand og stein og neste freaka de ut bare de hørte en summelyd i lufta [emoji23] Men nå gå eldste og fanger edderkopper og slipper de ut i hagen. Bier/vepser derimot freaker oss alle ut enda haha

Sov godt alle:)
Lagt meg under dyna med vondt i hodet, i håp om at det er bedre i morgen.

På hotellet igjrn etter å ha vært innom 3 museum, buckingham palace og shoppet litt

Du... regner ikke så mye i Bergen! Regnet mer i Oslo noen måneder i 2016...
Altså. Regner sikkert like mye her [emoji14] Glade vestlandet haha. I fjor sommer var det mer regn enn sol hvertfall... Skikkelig demper gitt.

Haha. Begge mine har vært i en slik periode. En periode spiste de sand og stein og neste freaka de ut bare de hørte en summelyd i lufta [emoji23] Men nå gå eldste og fanger edderkopper og slipper de ut i hagen. Bier/vepser derimot freaker oss alle ut enda haha

De er ikke så farlige [emoji23][emoji106]
Mi er redd for det som kryper. Men veps og humler og sånt.. I fjor visste hun godt at de ikke angriper uten grunn i alle fall [emoji28]

De er ikke så farlige [emoji23][emoji106]
Mi er redd for det som kryper. Men veps og humler og sånt.. I fjor visste hun godt at de ikke angriper uten grunn i alle fall [emoji28]
Usj da! Jeg prøver forholde meg rolig. Men unga husker med skrekk tilbake da en veps fløy under kjolen min og stakk meg rett i magen. Det hjalp veldig på skrekken ja [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

God kveld! Må være kjedelig med lus :O
Aldri opplevd selv på verken meg selv eller ungen, men høres ugøy ut. Spesielt om man har en sånn som mi er; "Æææh, jeg kan ikke gå på badet, fordi jeg TROR det kan være insekt der inne" ...
Litt kjedelig siden hu har så mye hår, men er nå andre gang hu har det og det på få mnd [emoji14] hu syntes det var ekkelt når jeg sa hva lusen lever av [emoji14]

Back
Topp